نمونه سوالات آزمون ارزیابی ریسک

80,000 تومان

 >

تعداد سوالات 60

 >

پاسخنامه دارد

درباره نمونه سوالات آزمون دوره ارزیابی ریسک و شناسایی خطرات     

براساس مصوبه مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار ، پس از برگزاری دوره آموزش ارزیابی ریسک و شناسایی خطرات (۱۶ ساعت) نفرات شرکت کننده در دوره به مراکز آزمون جهاد دانشگاهی معرفی میشوند  و باید در آزمون حضوری دوره شرکت نمایند.

با توجه به این موضوع پیشنهاد ما به شرکت کنندگان نمونه سوالات آزمون ارزیابی ریسک (دوره آموزش ارزیابی ریسک و شناسایی خطرات)  می باشد.

قابل ذکر است آزمون به صورت حضوری برگزار شده  و فرد شرکت کننده باید در روز و ساعت مقرر از سوی مرکزتحقیقات به مراکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و در آزمون شرکت نمایند.آزمون به صورت تستی برگزار می گردد.

با توجه به این موضوع مجتمع آموزشی بازتاب علم قصد دارد  با گردآوری نمونه سوال و نکته به فراگیران در جهت شرکت در آزمون کمک نماید.

فرد با استفاده از نمونه سوالات و نکات به موارد زیر دست می یابد

  • فرد با مرور نکات کلیدی دوره ایمنی ارزیابی ریسک و شناسایی خطرات موارد مطرح شده در کلاس را بهتر یاد میگیرد و با مرور نکات می تواند از آن در زمان کار خود استفاده نماید.
  • فراگیر با مطالعه نکات میتواند آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون را کسب نماید.

با توجه به موارد فوق پیشنهاد می شود فراگیران قبل از شرکت در آزمون دوره آموزش ارزیابی ریسک و شناسایی خطرات (۱۶ ساعت)  نمونه سوالات و نکات را مطالعه نمایند.

 

نکته

با توجه به برگزاری کلاس های دوره آموزش ارزیابی ریسک و شناسایی خطرات در مجتمع آموزشی بازتاب علم زیر نظر مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار ، این نمونه سوالات به عنوان هدیه به افرادی که از طریق موسسه بازتاب علم در این دوره شرکت نمایند ، اراِئه میگردد.

‫۳.۷/۵ ‏‫(۳ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوالات آزمون ارزیابی ریسک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوالات آزمون ارزیابی ریسک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *