دوره آموزش HTML و CSS

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

اولین قدم در طراحی وب سایت یادگیری HTML و CSS است. علاوه بر سادگی، زبان های HTML و CSS حاوی جزئیات و نکات بسیاری هستند که اگر در حین یادگیری آنها را یاد نگیرید، می توانند در آینده برای شما مشکل ساز شوند. از این رو شرکت در دوره آموزش HTML و CSS به شما توصیه می شود.

آموزش HTML و CSS برای طراحی وب سایت ضروری است. HTML مخفف Hyper Text Markup Language است. یادگیری یک آموزش جامع HTML اولین قدم برای شروع طراحی وب است. صفحات وب معمولاً شامل مجموعه ای از تصاویر، متن و بخش های مختلف دیگری است که توسط برچسب ها و کد HTML در اختیار طراحان قرار می گیرد.

آموزش HTML5 و CSS3 برای طراحی سایت

تا به حال به ایجاد یک وب سایت فکر کرده اید اما نمی دانید از کجا شروع به ساخت وب سایت کنید، پس به مکان مناسب آمده اید، HTML5و CSS3 را بیاموزید.

برای ایجاد وب سایت، اولین قدم یادگیری HTML و CSS است، دو زبان اصلی برای طراحی وب. طراحی وب مجموعه ای از فناوری ها است که بر اساس تعدادی از استانداردهای جهانی طراحی شده است که مهمترین آنها HTML و CSS هستند.

در این دوره، شما با آخرین نسخه این دو زبان،  HTML5و CSS3 آشنا می شوید و انواع مختلفی از تکنیک ها را در این زمینه، از سطوح مبتدی تا پیشرفته می آموزید.

یک صفحه وب به طور کلی دارای دو بخش است، سمت مشتری و سمت سرور. بخش سمت کاربر را می توان به سه بخش اصلی تقسیم کرد. اولین مورد ساختار صفحه است که توسط HTML ایجاد می شود. دوم شکل صفحه، تصویر، رنگ و پالایش تعریف شده در CSS است، و سوم منطق برنامه سمت کلاینت است که در زبان های برنامه نویسی مانند جاوا اسکریپت تعریف شده است.

HTML چیست؟

HTML (مخفف عبارت Hyper Text Markup Language) یک زبان نشانه‌گذاری استاندارد برای ایجاد صفحات وب است.

HTML ساختار صفحات وب را مشخص می کند. در واقع می توان گفت که اسکلت یک صفحه وب است. برای هر وب سایتی که بازدید می کنید، همه پست ها، دکمه ها، تصاویر و عناصر صفحه با استفاده از html در صفحه وب جاسازی می شوند.

وقتی صحبت از طراحی وب سایت می شود ، ذهن همه افراد نامطلوب به سمت HTML و CSS کشیده می شود. کلمه HTML مخفف Hyper Text Markup Language است. این زبان زبان استاندارد صفحات وب است و آخرین زبانی است که مرورگر ترجمه می کند و به کاربر نمایش داده می شود. به طور دقیق تر، شما یک وب سایت را با PHP یا ASP.Net طراحی و برنامه ریزی می کنید ، که پس از اجرا روی سرور و همچنین سیستم کاربر، عصاره ای از کد HTML می شود و به مرورگر ترجمه می شود. به کاربر نمایش داده می شود.

CSS چیست؟

CSS (مخفف عبارت Cascading Style Sheets) زبانی است جهت استایل‌دهی به صفحات وب.  CSS در واقع نحوه نمایش عنصر HTML در صفحه را مشخص می کند. اگر بخواهیم بطور دقیق تری توضیح دهیم ، باید بگوییم عناصری که با کمک HTML در سایت قرار می گیرند مانند استخوان و گوشت بدون پوست هستند! باید کمی به زیبایی آنها فکر کنیم. اینجاست که CSS وارد عمل می شود و به عناصر صفحه جلوه ای عالی می بخشد.

بنابراین اگر اندازه و رنگ متن در بخش های مختلف متفاوت باشد، دکمه ها دارای سبک های زیبایی هستند و منوها گاهی افقی و گاهی عمودی هستند، همه به دلیل استفاده از css.

این زبان حاوی دستورالعمل های جامع است این آموزش سعی دارد سطح خوبی از این زبان را آموزش دهد. CSS حجم کار را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد سبک صفحات مختلف را به طور همزمان مدیریت کنید.

html-css-1

دوره جامع آموزشی html و css

نکات اصلی موضوعات HTML و CSS به زبان ساده بیان شده است تا به راحتی قابل درک باشد. در این دوره، ما به معنای واقعی کلمه سعی کردیم HTML و CSS را از ابتدا آموزش دهیم و شما را برای دوره های حرفه ای بعدی خود آماده کنیم. در دوره آموزشی html و css ، شما اصول اولیه طراحی وب بر اساس HTML و CSS را یاد خواهید گرفت و از کار دور خواهید بود. پس از اتمام این دوره، با درک ساختار صفحات وب، می توانید از دوره های حرفه ای تر استفاده کنید و طعم طراحی وب را بچشید.

دوره HTML و CSS چیست و چه کاربردی دارد؟

با استفاده از قابلیت های CSS، می توانید سبک دلخواه را در صفحات وب خود به گونه ای پیاده سازی کنید که زیبا، جذاب، آسان برای استفاده و مهمتر از همه کاربردی باشد. با گذراندن دوره های HTML CSS، می توانید نحوه ایجاد و پیکربندی ساختار کلی یک وب سایت را بیاموزید. با کمک این دو زبان، می توانید ظاهر صفحات وب خود را به دلخواه تغییر دهید.

به طور کلی از HTML برای ایجاد بدنه و ساخت صفحات اصلی وب و برنامه های CSS برای نمایش ساختار صفحات استفاده می شود.

هدف از دوره برنامه نویسی HTML و CSS چیست؟

امروزه تلفن های همراه، رایانه ها و سایر وسایل ارتباطی الکترونیکی در همه جا وجود دارد. این امر باعث شده است که انسان زمان بیشتری را صرف کار با این دستگاه ها و اتصال به اینترنت کند. بنابراین تغییر بزرگی در دنیای تجارت ایجاد شده است. بنابراین امروزه می توانید کمتر شرکت هایی را پیدا کنید که در دنیای مجازی نیستند.

این امر اهمیت آموزش HTML CSS و طراحی وب سایت با استفاده از این دو زبان نشانه گذاری را برجسته می کند. هدف از آموزش HTML و CSS این است که بتوانیم طراحی سایت را آغاز کرده و از بازار کار ایجاد شده نهایت استفاده را ببریم.

چه کسی برای آموزش برنامه نویسی HTML و CSS مناسب است؟

افرادی که به مشاغل مرتبط با طراحی و برنامه نویسی وب سایت علاقه مند هستند، برای ورود به این شغل و موفقیت در این زمینه لازم است آموزش HTML و CSS پروژه محور، دو استاندارد مهم وب مورد تأیید را آغاز کنند.

شرکت در دوره HTML منحصر به مهندسان کامپیوتر و دانشجویان نیست و همه علاقمندان به طراحی وب سایت می توانند از آموزش های این دوره بهره مند شوند.

آموزش طراحی وب یک سرمایه گذاری ویژه برای علاقه مندان به فناوری دیجیتال در دنیای امروز است. در دوره آموزشی html و css، ما طراحی وب سایت را از پایه تا پیشرفته آموزش می دهیم.

پس از فراگیری دوره HTML و CSS چه مهارت هایی را کسب خواهید کرد؟

۱- طراحی وب سایت های زیبا با رابط کاربری جذاب
۲- طراحی وب سایت ریسپانسیو
۳- نحوه استفاده از رنگهای جذاب در طراحی وب سایت و نوشتن متن
۴- استفاده از انیمیشن در قسمت های مختلف سایت
۵- آشنایی با مفهوم وب و نرم افزارهای مورد نیاز برای طراحی آن

سرفصل‌های ارائه‌شده در دوره آموزش HTML و CSS کدامند؟

مقدمه کلی و معرفی

طراحی اسکچ (Sketch) در فتوشاپ

تگ های text formating

تبدیل فایل PSD به HTML

عکس ها در صفحات وب

ریسپانسیو (Responsive) کردن طرح

سی اس اس مقدماتی

لیست ها و جداول

استایل دهی به عناصر

مفهوم باکس در سی اس اس

سی اس اس پیشرفته

ویژگی های متمایز دوره آموزشی html و css چیست؟

یکی از مهمترین اهداف این مجموعه آموزش نیروی کار حرفه ای برای ورود به بازار کار و کسب درآمد است.

در دوره جامع آموزشی html و css ، موضوعات به زبان ساده و گویا برای شما توضیح داده می شود و در طول تمرینات و پروژه هایی که انجام می دهید، می توانید به راحتی یک وب سایت با صفحات ایستا شامل تصاویر، جداول، متون و … طراحی کنید. این دوره اصول اولیه طراحی وب سایت استاتیک را که می تواند در CSS و HTML پیاده سازی شود پوشش می دهد.

پس از اتمام دوره HTML و CSS، دانش آموزان قادر به ایجاد صفحات وب کاملی هستند که از استانداردهای کدنویسی و SEO پیروی می کنند و اولین قدم را به عنوان طراح وب یا توسعه دهنده وب بر می دارند.

الزامات دوره در HTML و CSS

یادگیری HTML و CSS اولین قدم در طراحی وب سایت است. بنابراین، هیچ پیش شرطی برای شرکت در این دوره تعیین نشده است. تنها با داشتن دانش اولیه در مورد کامپیوتر و اینترنت می توانید از تمام موضوعاتی که در این دوره ارائه شده است بیشترین استفاده را ببرید.

این دوره هیچ پیش نیاز ندارد، از سطح پایه و به زبانهای ساده آموزش داده می شود.

 برای نوشتن کد، بهتر است از ویرایشگرهایی با قابلیت های پیشرفته مانند پیش بینی کد، تکمیل خودکار کد، رنگ آمیزی کلمات کلیدی، تشخیص خطا، قالب بندی کد و غیره برای کدگذاری سریعتر، درصد خطا و آسان تر و استاندارد تر شدن انیمیشن استفاده کنید. مانند:

  • PhpStorm (html,css,javascript,php)
  • Microsoft Visual Studio (asp.net)
  • Microsoft Expression Web
  • Notepad++
  • Adobe Dreamweaver
  • Komodo Edit
  • Aptana Studio
  • NetBeans

سخن پایانی

در این دوره آموزشی html و css به طور کامل با اصول این دو زبان آشنا خواهید شد و سپس می توانید به راحتی برنامه نویسی وب سمت کاربر را انجام دهید. در این دوره  تا آنجا که ممکن است، ما سعی می کنیم از مثال های کوچک و کاربردی در این دوره استفاده کنیم تا مطالب برای شما دوستان کاملاً قابل درک باشد.

چگونه گواهینامه دوره html و css  را دریافت کنیم؟

موسسه آموزشی بازتاب علم یکی از معتبرترین مراکز آموزش سازمان فنی حرفه ای  می باشد که مجوز برگزاری بسیاری از دوره ها را دارد. یکی از این دوره ها، دوره آموزش html و css  می باشد.

کارجویان می توانند پس از اتمام دوره  از موسسه آموزشی بازتاب علم مدرک داخلی معتبر دریافت کنند که این دوره را با موفقیت گذرانده اند. ولی  کارجویانی که  مدرک  سازمان  فنی حرفه ای را بخواهند می بایست  پس از شرکت در دوره آموزشی html و css  موسسه آموزشی بازتاب علم ، برای اخذ مدرک فنی حرفه ای ثبت نام نموده و با شرکت در آزمون های مربوطه پس از کسب نمره قبولی در آزمون تئوری و عملی مدرک فنی حرفه ای را که بین المللی است دریافت نمایند.

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

سوالات متداول در خصوص دوره

افرادی که قصد دارند تا به برنامه نویس وب تبدیل شوند.

مدت زمان کلاس HTML و  CSS  اگر به صورت گروهی باشد دو ماه و نیم، اگر به صورت فشرده و خصوصی باشد حدود ۱ ماه می باشد.

به طور کامل و صفر تا صد html و css آموزش خواهد داده شد.

به راحتی می توانید صفحات وب سایت را طراحی نمایید. یا به قولی کد نویسی کنید.

کافیست تا در همه جلسات کلاس حضور پیدا کنید و تمرین های کلاس را به موقع انجام دهید و همچنین می توانید از منابع رایگان داخل گوگل برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه داشته بشید.

دوره‌های آموزشی این موسسه به صورت حضوری و آنلاین با ظرفیت محدود برگزار می‌شود. برای اطلاع از نحوه برگزاری هر دوره به همراه هزینه شرکت در دوره می‌توانید به وب‌سایت مراجعه کرده یا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

بله پس از اتمام دوره به شما گواهینامه نیز تعلق خواهد گرفت.

‫۵/۵ ‏‫(۸ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش HTML و CSS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش HTML و CSS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *