محل آزمون های مرکز تحقیقات

آزمون دوره های تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران زیر نظر مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار در سال ۱۴۰۰ از روز ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ به صورت متمرکز و بر اساس اعلام زمانبندی از سوی جهاد دانشگاهی شروع می شود و محل برگزاری آزمون های مرکز تحقیقات (جهاد دانشگاهی) نیز در ذیل این متن آمده است.

لازم به ذکر است آزمون های دوره های تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران (دوره کارگری، کارفرمایی، ایمنی عمومی  و ارزیابی ریسک) به دلیل شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ متوقف شده بود.

با توجه به مجوز ستاد ملی کرونا و خروج کشور از بحران این آزمونها به صورت حضوری برگزار می شود. محل و زمان محل برگزاری آزمون های مرکز تحقیقات (جهاد دانشگاهی) از طریق مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار به داوطلبان پیامک می شود.

همچنین اکثر آزمون های استان تهران در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی برگزار می شود. درصورتی که محل آزمون شما به این شرح است، می توانید مشخصات و لوکیشن آدرس را به شرح زیر دریافت کنید:

آدرس شماره تماس: ۰۲۱۸۴۶۵۰

آدرس آدرس: تهران، بلوار کشاورز – بین خیابان طوس و فلسطین – پلاک ۱۱۸

مسیریابی با...

google maps
waze

آدرس شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۲۳۸۰۴

آدرس آدرس: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بعد از چهار راه ولیعصر، خیابان رازی، انتهای کوچه مهبد، پلاک ۲۴، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران

مسیریابی با...

google maps
waze

آدرس شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۲۰۰۲۱ ، ۰۲۱۸۸۹۳۰۱۵۷

آدرس آدرس: تهران، خیابان شریعتی، پائین تر از پل سید خندان، روبروی ورودی ۱۷ وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، نبش کوچه اشراقی، پلاک ۸۷۴

مسیریابی با...

google maps
waze

همچنین جهت آشنایی با مراحل تایید صلاحیت پیمانکاری میتوانید فیلم آموزشی در لینک زیر را مشاهده نمایید:

ویدئوی آموزش تایید صلاحیت ایمنی

مجتمع آموزشی بازتاب علمAuthor posts

مجتمع آموزشی بازتاب علم

آموزش عمومی و تخصصی بصورت حضوری و آنلاین

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *