برگزاری دوره رانندگی تدافعی در دفتر سازمان ملل

دوره رانندگی تدافعی در دفتر سازمان ملل برگزار شد

مؤسسه بازتاب علم با همکاری دفتر سازمان ملل در تهران، اقدام به برگزاری دوره رانندگی تدافعی کرده است تا بتواند افراد علاقه مند به این عرصه را با اصول مهم آن، آشنا کند. هدف از این همکاری متقابل ترویج فرهنگ رانندگی مناسب میان افرادی است که در حیطه رانندگی حرفه ای مشغول به کار هستند.

موسسه بازتاب علم، با برگزاری دوره های تخصصی رانندگی تدافعی، این فضا را در اختیار افراد علاقه مند قرار می دهد که بتوانند آموزش های لازم در این زمینه را به دست آوردند. این بار کارشناسان موسسه در یک همکاری موثر با دفتر سازمان ملل در تهران، جامعه مخاطب خود را گسترش داده و با همکاری متقابل، سرفصل های آموزشی خود را در اختیار افراد بیشتری گذاشته اند.

در دوره آموزش رانندگی تدافعی چه گذشت؟

کارشناسان مؤسسه بازتاب علم، با همکاری دفتر سازمان ملل در تاریخ های ۲۹ اردیبهشت و ۱۲ خرداد سال جاری، دوره ۸ ساعته ای را برای شرکت های بین المللی برگزار کردند تا افراد شاغل در حیطه رانندگی حرفه ای را با تکنیک های رانندگی تدافعی، آشنا نمایند.

این همکاری مشترک با هدف تبیین اهمیت رانندگی در وضعیت مطلوب برنامه ریزی شد تا شرکت کنندگان را با ضرورت آموزش تکنیک های رانندگی تدافعی آشنا کرده و طی انجام کار عملی در کارگاه، موقعیت های مشابهی برای آنها به نمایش گذاشته شود.

از آنجایی که مسئله رانندگی تدافعی و استفاده از روش های مختلف برای کنترل برخی حوادث، مسئله ی جهانی است، موسسه بازتاب علم با ایجاد فضای همکاری مشترک با شرکت های بین المللی سعی داشت تا این مهم را بیشتر بررسی کرده و آن را با پرسنل این شرکت ها به اشتراک بگذارد.

کارشناسان موسسه بازتاب علم، با تکیه بر ضرب المثل معروف «دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن» است، سرفصل های مهمی را برای دوره آموزش رانندگی تدافعی در نظر گرفتند تا علاوه بر بالا بردن دانش افراد شرکت کننده، راه کارهای عملی را نیز به آنها ارائه کرده باشند. سرفصل های این دوره مواردی مانند بررسی مفهوم رانندگی تدافعی و تهاجمی، قانون بیمه های اجباری، چگونگی رانندگی در شرایط جوی مختلف، شب‌کاری و خواب آلودگی و غیره بوده است.

با در نظر گرفتن این موارد، در پایان این دوره آموزشی، با کار عملی در کلاس و آزمون کتبی از شرکت کنندگان، میزان آشنایی و درک آنها با سرفصل های دوره آموزش رانندگی تدافعی سنجیده شد تا این اطمینان حاصل شود که دوره توانسته است اهداف خود را به دست آورد.

مجتمع آموزشی بازتاب علمAuthor posts

مجتمع آموزشی بازتاب علم

آموزش عمومی و تخصصی بصورت حضوری و آنلاین

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *