هدف ما از آموزش دیدن یادگیری مطالب جدید و کاربردیه، اما در کنار اون اخذ یه گواهینامه معتبر که بتونه تو شرایط مختلف قابل استناد باشه هم نکته بسیار مهمیه. 

هممون می دونیم که معتبرترین مرجع آموزشهای مهارتی در ایران سازمان فنی و حرفه ای هستش. دلیلشم اینه که گواهینامه این سازمان توی سازمان جهانی کار(ILO) کد بین المللی داره و در واقع این گواهینامه تو ۱۸۶ کشور معتبره . پس اگه قصد مهاجرت دارین و میخوایین رزومه آموزشیتون پر و پیمون باشه، ما پیشنهاد می کنیم که حتما یه گواهینامه فنی و حرفه ای هم بهش ضمیمه کنین.

اگرم قصد مهاجرت ندارین و موندنی هستین باید بدونید که تنها گواهینامه معتبر برای آزمونهای استخدامی دولتی بازم گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای هستش. و برای استخدام تو بخش خصوصی هم که چون این استانداردها خیلی جامع و کامل هستن داشتن گواهینامه آموزشی از این سازمان پوینت بزرگی محسوب میشه.

 

حالا روال دریافتش چجوریه؟

شما تو یه موسسه معتبر مثل ما تو دوره مورد نظرتون ثبت نام می کنید ، کلاس ها رو شرکت می کنید بعدش با توجه به زمانبندی سازمان، موسسه یه تاریخ برای آزمون تئوری شما می گیره، بعد قبولی تو آزمون تئوری یه آزمون عملی می دین و انشالله گواهینامتون صادر می شه.

مجتمع آموزشی بازتاب علمAuthor posts

مجتمع آموزشی بازتاب علم

آموزش عمومی و تخصصی بصورت حضوری و آنلاین

۱ نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *