دوره HSE M.S

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

دوره HSE M.S بیانگر مفاهیمی است که به مدیریت ایمنی سیستمی مربوط هستند و برای مدیریت مسائل بهداشتی و ایمنی در محل کار طراحی شده اند و بر اساس سرفصل های سیستم های مدیریتی ISO45001 و منطبق با استانداردهای شرکت نفت میباشد. همچنین می توان از آن به عنوان سیستم مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست (HSE-MS) نام برد. این سیستم شامل یک ساختار تخصصی است که کل فرایند مدیریت بهداشت و ایمنی را با موفقیت چشم گیری پیش می برد.

به یاد داشته باشید که در برخی از سیستم ‌های مدیریت ایمنی، برنامه ‌ریزی از اجرا جدا است. با این حال، چه ادغام یا جدا شده باشد، جنبه مهم این است که آنها از عناصر بسیار مهم سیستم مدیریت ایمنی بهداشت و محیط کار هستند.

برنامه ریزی با تعهد و مدیریت در HSE، شامل فرایندی است که در آن ایده ها، تصمیم گیری ها و منابع تخصیص داده شده برای اطمینان از دستیابی به اهداف ایمنی مندرج در خط مشی ایمنی و بهداشت ارائه می شود. این مرحله برنامه ریزی باید سیستمی تولید کند که بتواند اعمال و شرایط ناایمن، خطرات، ریسک ها و خرابی هایی را که می تواند باعث تصادف، جراحت و خسارت شود را شناسایی کند. این مهم با ممیزی، بازنگری، کنترل و اقدامات بازیابی در سازمان نهادینه می شود.

سرفصل های دوره HSE M.S

دوره HSE M.S با توجه به تمامی نیازهای یک سازمان حرفه ای طراحی شده است. سرفصل های این دوره به شرح زیر هستند :

  • تعهد و مدیریت در HSE
  • خط مشی و اهداف استراتژیک در HSE
  • سازمان دهی، منابع و مستند سازی در  HSE
  • مدیریت ریسک در HSE
  • طرح ریزی  HSE
  • جاری سازی و پایش سیستم HSE
  • ممیزی و بازنگری

این دوره برای چه کسانی طراحی شده است؟

دوره HSE M.S برای تمامی کارفرمایان، کارمندان و مسئولان HSE مفید است. هدف مدیریت HSE پیشگیری از بروز حوادث و ایجاد بیماری است که خطر قابل ثبت و بالقوه با درجاتی از یکپارچگی و نظام‌ بندی شیوه ‌های مدیریت بهداشت و ایمنی است.

سیستم مدیریت HSE کارکنان را آموزش می ‌دهد تا از نحوه گردش کار در حوزه ایمنی و بهداشت و محیط زیست آگاه بوده و تمامی فعالیت خود را در راستای صیانت از نیروی انسانی و سرمایه های سازمان، برنامه ریزی نمایند. رویه‌ها و دستورالعمل های مختلف برای اجرای صحیح مقررات و تمامی چک لیست و فرم های کنترل و پایش بکارگرفته شده و فرایندهای گزارش‌ دهی، به پیاده سازی حداقل ها و یکپارچه سازی سیستم کمک میکند.

اطلاع کارفرمایان از این دوره علاوه بر افزایش سطح دانش، به مدیریت بهتر منابع مالی و انسانی وزمانی کمک کرده و سازمان را به سمت ارتقای فرهنگ سوق میدهد

گواهینامه دوره HSE M.S را چه کسی صادر می کند؟

پس از پایان دوره و گذراندن آزمون، باید نتیجه مطلوب را به دست آورید تا بتوانید گواهینامه دوره را دریافت کنید. این گواهینامه از طرف مؤسسه بازتاب علم سارینا صادر می شود و تأییدات لازم از سازمان فنی و حرفه ای کشور را نیز دارد. پس از کسب رتبه مناسب با مراجعه به آدرس https://baztabelm.com/cert و وارد کردن کد ملی خود، می تواند نسخه الکترونیکی گواهی را دریافت کنید.

سؤالات متداول

+ این دوره چگونه برگزار می شود؟

دوره HSE M.S در مؤسسه بازتاب علم سارینا به صورت حضوری و غیرحضوری و با یک آزمون کتبی از افراد، برگزار می شود تا شرکت کنندگان با وضعیت های کاری مختلف بتوانند در آن شرکت کنند.

+ ثبت نام در دوره چگونه است؟

برای ثبت نام در دوره کافی است که با کارشناسان مؤسسه در تماس باشید و کارت ملی خود را ره همراه داشته باشید.

+ مدت زمان این دوره چقدر است؟

مدت زمان شرکت در دوره ۱۶ ساعت است.

+ در دوره HSE M.S چه مباحثی آموزش داده می شود؟

در این دوره می آموزیم که چگونه می توان با تعهد و مدیریت درست در کنار ممیزی و بازنگری با المان های اصلی و فرعی سیستم مدیریت HSE کار کنیم.

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

‫۴.۶/۵ ‏‫(۸ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره HSE M.S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره HSE M.S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *