دوره آموزش #C

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

سی شارپ یکی از قدرتمندترین و بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی شی گراست که در بستر .net فعال شده است. زبان برنامه‌نویسی #C مطابق با از زبان‌های پرطرفدار در دنیا است که افراد با آموزش آن می‌توانند به‌صورت کاملاً حرفه‌ای در بسیاری از شرکت‌های داخلی و خارجی فعالیت کنند. از این رو دوره آموزش #C پیشنهاد ما به شماست.

با شرکت در دوره‌های آموزشی این زبان برنامه‌نویسی می‌توانید به‌سرعت آن را آموزش دیده و با انتخاب تکنولوژی موردعلاقه خود وارد بازار کار شوید. با کمک این زبان می‌توانید در تمام حوزه‌های ویندوز، موبایل و وب فعالیت داشته باشید. موسسه آموزشی بازتاب علم با کمک اساتید کاملاً متخصص و باتجربه دوره آموزش بسیار مفیدی در این زمینه آماده کرده و در اختیار شما قرار می‌دهند. با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید به‌سرعت مهارت‌های لازم را در زمینه برنامه‌نویسی #C به دست آورید.

معرفی زبان برنامه‌نویسی #C

قبل از معرفی زبان برنامه‌نویسی #C بهتر است در مورد .NET اطلاعاتی داشته باشید. .NET یک فریم ورک بسیار مهم و کاربردی است که توسط مایکروسافت ایجاد شده است. زبان برنامه‌نویسی #C بر روی این فریم ورک ساخته شده و از کتابخانه‌های آن استفاده می‌کند. درواقع این فریم ورک از تعدادی ابزار کاربردی و کتابخانه مهم ایجادشده که کار با زبان برنامه‌نویسی و ساخت برنامه‌های کاربردی با آن زبان را برای شما ساده می‌کند.

#C از زبان‌های برنامه‌نویسی چند مدلی است به صورتی که شی گرا، جز گرا، تابعی، دستوری و … خوانده می‌شود. این زبان نیز مشابه NET. توسط مایکروسافت ایجاد شد و پس از پیشرفت توانست استانداردهای لازم را دریافت کرده و به‌عنوان یک زبان برنامه‌نویسی به رسمیت شناخته شود. مایکروسافت برای تولید سیستم‌عامل‌های خود از این زبان برنامه‌نویسی استفاده می‌کند. حمایت مایکروسافت باعث شده این زبان بسیار پرطرفدار و قوی بوده و برای پروژه‌های بسیار بزرگ مورد استفاده قرار گیرد.

یادگیری برنامه‌نویسی #C چه اهمیتی دارد؟

از آنجایی که این زبان برنامه‌نویسی بسیار قدرتمند بوده و شرکت‌های بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند، شرکت در دوره آموزش #C می‌تواند فرصت‌های شغلی بسیار زیادی برای شما فراهم کند. همچنین به‌روزرسانی و پیشرفت این زبان توسط مایکروسافت باعث شده این زبان همواره در میان زبان‌های تمام‌نشدنی و بسیار کاربردی قرار بگیرد. کاربردهای بسیار زیادی داشته و برای پروژه‌های بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرد. جالب است بدانید این زبان در رتبه‌بندی زبان‌های قدرتمند و کاربردی در دنیا رتبه چهارم یا پنجم را در اختیار دارد.

قطعاً یادگیری و آموزش این زبان به‌صورت حرفه‌ای می‌تواند فرصت‌های شغلی بسیار عالی برای شما فراهم کند، زیرا محبوبیت و اعتبار بسیار بالایی در دنیا دارد. در ایران نیز جایگاه بسیار بالایی داشته و بخش بسیار بزرگی از نرم‌افزارها و وب‌سایت‌ها که در سازمان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، با زبان برنامه‌نویسی #C طراحی شده‌اند. در میان تمام زبان‌های برنامه‌نویسی کاربردی، زبان‌های شی گرا کاربرد بسیار بیشتری داشته و موردتوجه قرار گرفته‌اند. #C را می‌توان قدرتمندترین زبان برنامه‌نویسی شیءگرا دانست.

بسیاری از برنامه‌های کاربردی تولیدشده در محیط ویندوز اجرا می‌شوند. از آنجایی که ویندوز توسط شرکت مایکروسافت و به کمک زبان سی شارپ ساخته شده است، بهترین زبان برنامه‌نویسی برای ایجاد برنامه‌های کاربردی و نرم‌افزارهای ویندوز، سی شارپ است. البته گزینه‌های دیگری نیز وجود داشته اما سی شارپ بهترین گزینه است.

csharp-1

با ثبت‌نام در دوره آموزش #C چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد؟

اگر به یادگیری این زبان برنامه‌نویسی کاربردی و جذاب علاقه دارید، می‌توانید در دوره‌های آموزشی مختلف شرکت کرده و با تمرین و پشتکار به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای تبدیل شوید. موسسه علمی بازتاب علم ازجمله مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش‌ برنامه‌نویسی است و برای یادگیری زبان سی شارپ نیز می‌توانید از خدمات موسسه استفاده نمایید. اگر در دوره‌های آموزش سی شارپ بازتاب علم شرکت کنید، چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد؟

در این دوره ابتدا با مفاهیم پایه برنامه‌نویسی و معرفی زبان سی شارپ آشنا می‌شوید. برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی موردنیاز برای شروع کار با سی شارپ معرفی‌شده و نحوه نصب و کار با آن‌ها آموزش داده می‌شود. تمام مباحث و سرفصل‌های مهم سی شارپ به شما آموزش داده می‌شود. در تمام طول آموزش مثال‌های کاملاً کاربردی پیاده‌سازی شده تا به‌طور کامل با این زبان و زوایای مختلف آن آشنا شوید. با اتمام دوره توانایی لازم را برای پیاده‌سازی انواع مختلف پروژه خواهید داشت. به‌راحتی مهارت‌های لازم را کسب کرده و می‌توانید وارد بازار کار شوید.

آیا این دوره آموزشی برای شما مفید خواهد بود؟

یکی از مزیت‌های زبان برنامه‌نویسی سی شارپ ساخت بازی‌های کامپیوتری جذاب است. اگر قصد دارید در حوزه بازی‌سازی به فعالیت بپردازید، آموزش سی شارپ می‌تواند اولین قدم برای شما باشد. با یادگیری این زبان به‌راحتی می‌توانید بازی‌های بسیار خلاقانه ایجاد کنید.

پس از آموزش و یادگیری زبان برنامه‌نویسی سی شارپ می‌توانید به‌راحتی Asp.NET را آموزش‌دیده و اقدام به ایجاد وب‌سایت‌های قوی و کاربردی نمایید. اگر به طراحی وب‌سایت علاقه دارید و قصد شروع کار با ASP دارید دوره‌های آموزش #C برای شما بسیار مفید بوده و با آموزش آن می‌توانید یک طراح وب‌سایت کاملاً حرفه‌ای و متخصص شوید.

اگر به دنیای برنامه‌نویسی علاقه‌مند بوده و قصد فعالیت در این حوزه دارید، #C گزینه‌ای بسیار عالی برای شروع یادگیری و فعالیت است.

مزایای شرکت در دوره آموزش #C و یادگیری این زبان برنامه‌نویسی

۱- ویژگی Cross Platform به معنی قابلیت استفاده در پلتفرم‌های مختلف از مهم‌ترین مزایای زبان برنامه‌نویسی سی شارپ است. برنامه‌هایی که با این زبان نوشته می‌شوند در پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف به‌راحتی اجرا می‌شوند.

۲- بازار کار عالی در تمام دنیا و استفاده در مراکز بسیار بزرگ و شناخته‌شده می‌تواند از مزایای این زبان برنامه‌نویسی باشد.

۳- یادگیری یک زبان برای پلتفرم‌های مختلف و بی‌نیازی از دیگر زبان‌های برنامه‌نویسی

۴- از مهم‌ترین مزیت‌های این زبان همه‌منظوره بودن آن است.

۵- زبان برنامه‌نویسی شی‌ءگرا و جز گراست.

۶- یک برنامه را می‌توان به بخش‌های مختلف تقسیم و به‌صورت زیر برنامه‌های کوچک‌تر اجرا کرد.

۷- یادگیری آسان بدون نیاز به پیش‌نیاز از دیگر مزیت‌های مهم سی شارپ است.

۸- استفاده از محیط برنامه‌نویسی ویژوال استودیو

۹- امکان استفاده از امکانات و سرویس‌های Azure

۱۰- سی شارپ زبانی متن‌باز، بسیار سریع و کاملاً ایمن است.

۱۱- سی شارپ دارای پشتیبانی قوی حافظه است.

۱۲- این زبان دارای کتابخانه‌ها و ابزار بسیار استانداردی است.

۱۳- ساخت انواع برنامه‌های کاربردی برای ویندوز، موبایل، وب‌سایت‌ها و …

۱۴- و بسیاری مزایا و امکانات دیگر …

مهم‌ترین سرفصل‌هایی که در این دوره آموزش داده می‌شوند؟

// بررسی محیط برای نوشتن برنامه‌های #C

// بررسی متغیرها و عبارات

// کنترل جریان

// طراحی و پیاده‌سازی توابع

// اشکال‌زدایی و مدیریت خطا

// برنامه‌نویسی شی‌ءگرا و نوشتن کلاس

// کار با کلکسیون‌ها و جنریک‌ها

// بررسی و به‌کارگیری Formها و کنترل‌ها

// استقرار برنامه‌ها کاربردی Windows

// کار با داده سیستم فایل و اسناد XML

// طراحی و پیاده‌سازی با LINQ

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

سوالات متداول در خصوص دوره

خیر، برای آموزش این دوره به هیچ پیش‌نیازی احتیاج نداشته و می‌توانید در هر زمان که علاقه‌مند بودید آموزش را شروع کنید.

یادگیری این زبان به دلیل شی‌ءگرا بودن و استفاده از ابزارها و کتابخانه‌ها آسان بوده و برای افرادی که به‌تازگی قصد وارد شدن به دنیای برنامه‌نویسی دارند، مفید است.

برای شروع کد نویسی با زبان سی شارپ می‌توانید از محیط برنامه‌نویسی ویژوال استودیو استفاده کنید.

دوره‌های آموزشی این موسسه به صورت حضوری و آنلاین با ظرفیت محدود برگزار می‌شود. برای اطلاع از نحوه برگزاری هر دوره به همراه هزینه شرکت در دوره می‌توانید به وب‌سایت مراجعه کرده یا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

بله پس از اتمام دوره به شما گواهینامه نیز تعلق خواهد گرفت.

‫۵/۵ ‏‫(۸ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش #C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش #C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *