نمونه سوالات آزمون کارفرمایی

100,000 تومان

 >

تعداد سوالات 113

 >

پاسخنامه دارد

درباره نمونه سوالات آزمون کارفرمایی ویژه کارفرمایان و صاحبان کار پیمانکاری

براساس مصوبه مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار ، پس از برگزاری دوره آموزش ایمنی و بهداشت کار برای کارفرمایلن و صاحبان کار پیمانکاری (۲۰ ساعت) نفرات شرکت کننده در دوره به مراکز آزمون جهاد دانشگاهی معرفی شده و ملزم به شرکت در آزمون حضوری می باشند. از این رو مطالعه نمونه سوالات آزمون کارفرمایی پیش از این آزمون به شما توصیه می گردد.

با توجه به این موضوع نمونه سوالات آزمون کارفرمایی ( دوره آموزش ایمنی و بهداشت کار برای کارفرمایلن و صاحبان کار پیمانکاری ) پیشنهاد ما به شرکت کنندگان می باشد.

لازم به ذکر است آزمون به صورت حضوری بوده و فرد شرکت کننده باید در روز و ساعت مقرر از سوی مرکزتحقیقات به مراکز آزمون مراجعه کرده و در آن شرکت نمایند.آزمون به صورت تستی برگزار می گردد.

با توجه به این موضوع مجتمع آموزشی بازتاب علم تصمیم دارد با گردآوری نمونه سوال و نکته به فراگیران در جهت شرکت در آزمون کمک نماید.

فرد با استفاده از نمونه سوالات و نکات به موارد زیر دست می یابد :

  • با مرور نکات کلیدی دوره ایمنی کارفرمایی فرد موارد مطرح شده در کلاس را بهتر یاد میگیرد و با مرور نکات می تواند از آن در زمان کار خود استفاده نماید.
  • فراگیر با مطالعه نکات میتواند آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون را کسب نماید.

با توجه به موارد فوق پیشنهاد میشود فراگیران قبل از شرکت در آزمون دوره کارفرمایی ( ۲۰ ساعت) نمونه سوالات و نکات را مطالعه نمایند.

 

نکته

با توجه به برگزاری کلاس های ایمنی ویژه کارفرمایان و صاحبان کار پیمانکاری  در مجتمع آموزشی بازتاب علم زیر نظر مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار ، این نمونه سوالات به عنوان هدیه به افرادی که از طریق موسسه بازتاب علم در این دوره ها شرکت نمایند ، اراِئه می گردد.

‫۳.۸/۵ ‏‫(۴ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوالات آزمون کارفرمایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوالات آزمون کارفرمایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *