دوره آموزش PHP پی اچ پی

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

دوره آموزش php

زبان برنامه نویسی پی اچ پی php یکی از زبان‌های بسیار مهم و کاربردی است که برای طراحی وب سایت‌های پویا به کار برده می‌شود. php از زبان‌های سمت سرور بوده که از مهم‌ترین ابزارهای پیاده سازی وب سایت‌ها به شمار می‌رود. شرکت در دوره آموزش PHP پی اچ پی به شما کمک می‌کند با تسلط بر مفاهیم این زبان بتوانید وب‌سایت‌های بسیار کاربردی ایجاد کنید.

موسسه آموزشی بازتاب علم از معتبرترین موسسات در زمینه ارائه آموزش‌های کامپیوتری و برنامه نویسی است. این موسسه با کمک اساتید بسیار مجرب آموزش‌های بسیار کاربردی تهیه کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد، تا هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری از آن‌ها استفاده کنید. با گذارندن دوره آموزش php مهارت‌های لازم را در این زمینه به دست آورده و می‌توانید وب‌سایت‌های بسیار کاربردی و جذاب ایجاد کنید.

 

معرفی زبان برنامه نویسی php

پی اچ پی یکی از زبان‌های منبع باز به شمار می‌رود که به منظور طراحی برنامه‌های تحت وب کاربرد دارد. برنامه‌های گفته شده سمت سروراند، به این معنی که صفحاتی که با php طراحی شده‌اند ابتدا توسط سرور پردازش شده و پس از آن خروجی پردازش شده برای کاربر ارسال می‌شود. این خروجی به صورت کدهای HTML است.

Php اولین بار در سال ۱۹۹۴ توسط فردی به نام رسموس لردورف ایجاد و گسترش یافت. این زبان محبوبیت بسیار زیادی دارد و تا حدودی مشابه زبان c است. البته در نسخه‌های جدیدتر شباهت زیادی به زبان جاوا دارد. php پایه و اساس ایجاد برنامه‌های کاربردی بسیار مشهوری مانند وردپرس، جوملا، دروپال و … است. علاوه بر آن بسیاری از سایت‌های موجود با سرور پی اچ پی ساخته شده‌اند.

 

اهمیت یادگیری زبان php

یادگیری زبان پی اچ پی اهمیت زیادی دارد، زیرا دارای ویژگی‌ها و نکات مثبت بسیار زیادی است. یکی از ویژگی‌های مهمی که باعث شده این زبان بسیار مورد استفاده قرار بگیرد، منبع باز بودن آن است. زبان پی اچ پی به دلیل داشتن این ویژگی هاست‌هایی که برای میزبانی این زبان انتخاب می‌شوند، قیمت پایین‌تری دارند. علاوه بر آن این زبان بر روی تمام سیستم‌عامل‌های مختلف قابلیت اجرا دارد.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که چرا باید به دنبال آموزش php بوده و برنامه نویس php شویم؟ از آنجایی که بسیاری از وب‌سایت‌های بزرگ داخلی و خارجی بر اساس php طراحی شده‌اند، روزانه نیاز به برنامه نویس و پشتیبان مسلط به زبان php احساس می‌شود. بر همین اساس شرکت‌های زیادی نیز نیازمند استخدام نیروی متخصص در زمینه php هستند. به همین دلیل تسلط بر این زبان برنامه نویسی شانس شما را برای استخدام افزایش می‌دهد.

با یادگیری این زبان می‌توان پروژه‌های مختلف برنامه نویسی را به صورت دورکاری در اختیار گرفته و درآمد بالایی کسب کنید. همچنین با آموزش این زبان می‌توانید در ادامه در حوزه‌های مختلف وردپرس، جوملا و … نیز فعالیت کنید. اگر قصد فعالیت در دنیای برنامه نویسی وب سایت دارید بهترین گزینه برای شما زبان برنامه نویسی php است.

این زبان برنامه نویسی دارای چندین فریم ورک مشهور و جذاب ازجمله لاراول است که برنامه نویسی را برای شما راحت‌تر و کاربردی‌تر می‌کند. برای کار با فریم ورک‌ها نیز ابتدا باید با مباحث php آشنا شوید.

 

ثبت نام در دوره آموزش php چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

برای شرکت در دوره آموزش php می‌توانید هم به صورت حضوری و آنلاین از خدمات ارائه شده در موسسه بازتاب علم استفاده نمایید. به این صورت تمام نکات و آموزش‌های لازم را دریافت کرده و در پایان دوره به طور کامل بر مباحث این زبان مسلط خواهید بود. دوره‌ها به صورت کاملا حرفه‌ای برگزار شده و در پایان مدرک معتبر از موسسه دریافت می‌کنید.

تمام آموزش‌های ارائه شده در موسسه با مثال‌های عملی پیاده شده و شما برای فعالیت در بازار کار کاملا آماده خواهید شد. به این صورت که شما از مثال‌های کوچک پیاده سازی را شروع و در نهایت پروژه‌های بسیار بزرگ را انجام می‌دهید. همین امر باعث آمادگی بسیار بالای شما خواهد شد.

دوره پی اچ پی

دوره PHP برای چه اشخاصی مفید است؟

۱- تمام افرادی که به زبان برنامه نویسی php علاقه مند هستند.

۲- افرادی که به دنبال یادگیری زبان برنامه نویسی کاربردی برای ورود به بازار کار هستند.

۳- افرادی که به کار با سیستم‌های مدیریت محتوای وردپرس، جوملا و … علاقمند هستند.

۴- افرادی که به دنبال ساخت برنامه‌های کاربردی و اینترنتی هستند.

۵- و تمام افرادی که به دنبال کسب درآمد از طریق فعالیت‌های برنامه نویسی و طراحی وب سایت هستند.

مزایای شرکت در دوره آموزش php

همان‌طور که قبلا نیز اشاره کردیم این زبان برنامه‌نویسی بسیار کاربردی و محبوب است و با یادگیری آن فرصت‌های شغلی بسیار زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد. php زبان برنامه‌نویسی کاملا انعطاف پذیر است، به همین دلیل برای طراحی وب‌سایت‌های مختلف مناسب است.
در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای این زبان برنامه نویسی جذاب اشاره شده است:

۱ Php زبان برنامه نویسی کاملا رایگان و منبع باز است.
۲ به راحتی می‌توان گفت بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت php است.
۳ جامعیت این زبان بسیار بالا بوده و مطابق با نیازهای روز به روز رسانی می‌شود.
۴ با یادگیری php فرصت‌های شغلی بسیار زیادی در دسترس قرار می‌گیرد.
۵ قابلیت اجرای php در پاتفرم‌های مختلف از دیگر مزایای این زبان برنامه نویسی است.
۶ آسان بودن تعمیر و نگهداری php نیز از مهم‌ترین مزایای آن است.

فهرست مطالبی که در دوره آموزش پی اچ پی یاد می گیرید

  آشنایی با زبان php

  معرفی متغیرها، انواع داده‌ها و مقادیر ثابت در php

  معرفی ساختارهای کنترل برنامه که شامل عبارات شرطی و تصمیم گیری هستند

  ساختارهای کنترل برنامه – حلقه های تکرار

  آموزش کار با آرایه‌ها در PHP

  معرفی رشته‌ها در php

  آموزش برنامه نویسی ماژولار در php

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

سوالات متداول در خصوص دوره

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های زبان php سادگی آن است که باعث شده طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. البته یادگیری هر زبان و مهارتی نیازمند تلاش، تمرین و پشتکار است، اما با php می‌توانید در کمترین زمان ممکن به ایجاد پروژه‌های مهم و جذاب بپردازید.

یادگیری پی اچ پی آسان است و به سادگی می‌توانید بخش‌های مختلف و تکنیک‌های موردنیاز را آموزش ببینید اما اگر با زبان HTML آشنایی داشته باشید یادگیری php برای شما ساده‌تر شده و به بخش‌های مختلف php راحت‌تر مسلط شوید.

همان‌طور که گفته شد یادگیری زبان php از بسیاری دیگر از زبان‌های برنامه نویسی ساده‌تر است. طراحی وب‌سایت‌های بسیار کاربردی و پرقدرت به راحتی با این زبان انجام می‌گیرد. به همین دلیل در میان زبان‌های برنامه نویسی می‌توان با  یادگیری این زمان اقدام به ایجاد وب‌سایت‌ها مختلف نمود. بسیاری از برنامه نویسان بزرگ دنیا از این زبان برای طراحی وب سایت استفاده می‌کنند.

در ابتدا برخی نرم افزارهای پیش نیاز مانند JRE و JDK را بر روی سیستم خوب نصب کنید. در ادامه می‌توانید نرم افزار NetBeans IDE را برای توسعه برنامه‌های php فراهم نمایید.

یادگیری PHP تقریبا بین ۲ تا ۳ ماه به طول می انجامد. البته نکته مهم در این میان ، تمرین کردن شما می باشد. تمرین بسیار مهم است باید پا به پای استاد تمرین کنید.

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش PHP پی اچ پی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش PHP پی اچ پی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *