آموزش سخت افزار کامپیوتر در آموزشگاه بازتاب علم، این مزیت رقابتی را برای شما ایجاد می کند که با استفاده از سرفصل های جدید و به روز، زیر نظر اساتید مجرب این حرفه، برای ارتقای شغل مناسب خود آماده شوید. معمول است آموزش این نوع مباحث را دانشجویان و افراد علاقه مند به تعمیر تجهیزات کامپیوتر دنبال کنند. اما کارشناسان ما این دوره را به گونه ای طراحی کرده اند که افراد مشتاق به حضور در بازار کار، می توانند با کمترین سرمایه وارد این حرفه شوند.

 

اهمیت شناخت سخت افزارهای کامپیوتر

آموزش سخت افزار کامپیوتر با کارشناسان آموزشگاه کامپیوتر بازتاب علم به گونه ای پیش می رود که علاقه مندان بتوانند تمامی سؤالات خود را پاسخ گرفته و برای حضور در بازار کار تعمیر سخت افزارها آماده شوند. همان طور که می دانید، سخت افزارهای کامپیوتر اجزای فیزیکی هستند که یک سیستم کامپیوتری برای عملکرد به آن نیاز دارد.

این اجزا عبارتند مادر برد، کارت گرافیک، CPU (واحد پردازش مرکزی)، فن های تهویه، وب کم، منبع تغذیه و غیره که علوم کامپیوتر با توجه به فعالیت آنها کار خود را پیش می برد. به بیان دیگر افراد می توانند با تسلط بر نحوه عملکرد و شناخت مناسب این نوع تجهیزات، کسب و کار اینترنتی خوبی برای خود دست و پا کرده و با استفاده از تجربیات اساتید مجرب ما، وارد بازار کار مورد علاقه خود شوند.

اگرچه طراحی سخت افزار بین رایانه های شخصی رومیزی و لپ تاپ ها به دلیل تفاوت در اندازه آنها متفاوت است، اجزای اصلی یکسانی در هر دو وجود دارد. بدون سخت افزارها، هیچ راهی برای اجرای نرم افزار ضروری که کامپیوترها را تا این حد مفید می کند، وجود نخواهد داشت. همان طور که می دانید نرم افزارها به عنوان برنامه های مجازی که بر روی کامپیوتر ما اجرا می شوند، تعریف شده اند. یعنی سیستم عامل، مرورگر اینترنت، بازی ها و غیره.

فراموش نکنید اگرچه یک کامپیوتر تنها زمانی می تواند کار کند که سخت افزار و نرم افزار با هم کار کنند، سرعت یک سیستم تا حد زیادی به سخت افزار مورد استفاده بستگی دارد.

سرفصل های مهم دوره آموزش سخت افزار کامپیوتر

آموزش سخت افزار کامپیوتر در بهترین آموزشگاه غرب تهران (مؤسسه بازتاب علم) به گونه ای طراحی شده است تا شرکت کنندگان بتوانند با همه این تجهیزات آشنا شده و نحوه عملکرد و کاربرد آنها را بشناسند. ما ظرفیت هر دوره را برای ۱۰ نفر در نظر گرفته ایم تا افراد فرصت کافی برای آموزش و تعامل را به دست آورند.

با این اوصاف، سرفصل های طراحی شده برای این دوره به این شرح هستند:

۱ بررسی مفاهیم پایه کامپیوتر
۲ آشنایی با انواع کامپیوترها
۳ بررسی کامل تجهیزات تعمیر و اسمبل کامپیوتر
۴ آشنایی و بررسی عملکرد با مادربورد به همراه بخش ‌های مختلف آن
۵ بررسی و شناخت انواع هارد و رَم
۶ چگونگی پیدا کردن مشکلات سخت افزارها
۷ آشنایی با نحوه نصب برد اصلی در کامپیوتر
۸ آموزش نحوه نصب باس ‌ها و گذرگاه‌ ها در کامپیوتر
۹ چگونگی انتخاب مادر برد مناسب و نصب آن
۱۰ آشنایی با انواع پورت ‌های مختلف ورودی و خروجی
۱۱ آشنایی با کابل‌ های مورد نیاز برای نصب پورت ها
۱۲ آشنایی با انواع فن کامپیوتر (سیستم های خنک کننده)
۱۳ آشنایی با دستگاه‌های جانبی مانند چاپگر، مانیتور و غیره
۱۴ نحوه خطایابی کامپیوتر و رفع انواع باگ‌ها
۱۵ چگونگی شبکه سازی بین کامپیوترها
۱۶ نصب و راه‌اندازی یک شبکه کوچک

 

آموزش cisco

گواهینامه دوره آموزش سخت افزار کامپیوتر

آموزش تعمیر سخت افزارهای کامپیوتر در آموزشگاه کامپیوتر بازتاب علم، به همراه اخذ گواهینامه مربوط به آن خواهد بود. در واقع صرف وقت و هزینه شما پس از این دوره با اخذ این گواهی به ثمر رسیده و می توانید از اعتبار آن استفاده کنید. این مدرک به دو صورت گواهینامه داخلی (مربوط به خود آموزشگاه) و گواهینامه فنی و حرفه ای صادر می شود که با نظارت و تحت تأیید سازمان فنی و حرفه ای کشور است.

اشاره کردیم که عملکرد رایانه شما بستگی به این مهم دارد که سخت افزار شما چقدر خوب کار می کند. پس بید مطمئن شوید که نحوه عملکرد آنها را می شناسید و می توانید با عیب یابی درست، مسائل پیش آمده را حل کنید. اخذ گواهینامه آموزش سخت افزار کامپیوتر این اطمینان را به شما می دهد.

دوره آموزش سخت افزار برای چه کسانی مناسب است؟

کارشناسان آموزشگاه کامپیوتر بازتاب علم، آموزش سخت افزار کامپیوتر را به این دسته از افراد توصیه می کنند:

  1. دانشجویان و علاقه مندان به سخت افزارها
  2. علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار اینترنتی در این زمینه
  3. علاقه مندان به تعمیر سخت افزارهای کامپیوتر
  4. علاقه مندان به حضور در بازار کار این حرفه
  5. علاقه مندان به شغل های فنی در ادارات، سازمان ها و مراکز مختلف

مزایای شرکت در دوره های مؤسسه آموزشی بازتاب علم

سیستم کامپیوتر بدون شناخت درست و دقیق عملکرد مناسب را در حیطه کاری ما نخواهد داشت و این مسئله ربطی به خود دستگاه ندارد. این ما هستیم که بدون آشنایی از این نوع تجهیزات قصد استفاده از آنها را داشته ایم و احتمالا به بن بست خورده ایم. در چنین وضعیتی تنها راه ممکن استفاده از تجربه افراد کاربلد و آموزش صحیح مباحث مربوط به سخت افزارها برای ارتقای شغلی است.

برای رسیدن به این اهداف می توانید روی دانش ما حساب کنید. مطالب تئوری و جزوات ارائه شده در دوره های مؤسسه بر اساس دانش به روز اساتید و کارشناسان تدوین شده تا بتواند راهگشای علاقه مندان به این دوره ها باشد. پس می توانید بدون دغدغه و با خیالی آسوده ثبت نام دوره آموزش سخت افزار کامپیوتر خود را زیر نظر کارشناسان ما تکمیل کنید.

توجه داشته باشید که بهترین آموزشگاه غرب تهران یا هر نقطه دیگر از این شهر بزرگ که هستید، باید بتواند همراهی خوبی برای آموزش کار با سیستم کامپیوتر و تعمیر آن با شما داشته باشد. تمامی مباحث آموزش داده شده باید شما را یک قدم به اهدافتان نزدیک کرده و کارکرد عملی داشته باشند. ما با تکیه بر تجربیات کارشناسان خود، تمامی این موارد را تضمین می کنیم.

دوره های آموزشی مؤسسه بازتاب علم به گونه ای طراحی شده اند که افراد شرکت کننده می توانند آموزه های خود را در بازار کار مورد استفاده قرار داده و نتیجه عملی این آموزش ها را به چشم ببینند. تمامی دوره های ما به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شوند تا افراد علاقه مند، فرصت مناسب خود را برای آموزش پیدا کرده و پیشرفت مناسبی را به دست آورند.

سؤالات متداول

مدارک لازم برای ثبت نام دوره آموزش سخت افزار کامپیوتر چیست؟

برای شرکت در این دوره تنها با کارت ملی خود نیاز دارید.

برای شرکت در این دوره چه پیش نیازهایی لازم است؟

هیچ گونه پیش نیازی برای حضور در دوره لازم نیست. شما با کمترین دانش ممکن می توانید بهترین نتیجه را از این دوره به دست آورید.

گواهینامه دوره آموزش سخت افزار کامپیوتر چگونه صادر می شود؟

پس از پایان این دوره، یک گواهینامه داخلی از طرف مؤسسه و یک گواهینامه تأیید شده از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت خواهید کرد.

آیا دوره به صورت غیر حضوری هم برگزار می شود؟

بله. برای سهولت وضعیت علاقه مندان، مؤسسه بازتاب علم این دوره را به صورت غیر حضوری هم برگزار می کند.

مجتمع آموزشی بازتاب علمAuthor posts

مجتمع آموزشی بازتاب علم

آموزش عمومی و تخصصی بصورت حضوری و آنلاین

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *