دوره آموزش افتر افکت after effects

( 1 customer review ) (1 بررسی مشتری)

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

Adobe After Effects یک نرم افزار کاربردی است که برای ساخت انیمیشن، جلوه‌های بصری و ترکیب تصاویر متحرک استفاده می‌شود. افتر افکت در ساخت فیلم، برنامه‌های تلویزیون و ویدئوهای وب استفاده می‌شود. این نرم افزار در مرحله پس از تولید مورد استفاده قرار می‌گیرد و صدها افکت دارد که می‌توان از آن‌ها برای دستکاری تصاویر استفاده کرد. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد لایه‌های مختلف ویدئو و تصاویر را در یک صحنه ترکیب کنید. یادگیری این نرم‌افزار و شرکت در دوره آموزش افتر افکت after effects می‌تواند فرصت‌های شغلی متفاوتی را برای شما ایجاد کند.

موسسه بازتاب علم ازجمله موسسات معتبر در زمینه ارائه خدمات آموزشی و برگزارکننده دوره‌های بسیار کاربردی است. دوره آموزش افتر افکت نیز به کمک اساتید بسیار مجرب در این موسسه برگزار شده و مدارک معتبر نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد. در این دوره به صورت کامل با نحوه کار با نرم‌افزار و بخش‌های مختلف آن آشنا شده و مثال‌های کاملا کاربردی پیاده‌سازی می‌شود.

افتر افکت چیست؟

افتر ا‌‌فکت یک نرم افزار کاربردی برای ایجاد موشن گرافیک و جلوه‌های ویژه است که در ویدیو، محتوای آنلاین و ارائه‌ها استفاده می‌شود. افتر افکت در سیستم‌ عامل‌های مختلف مانند ویندوز و مک در دسترس است. همچنین به طور گسترده در تولیدات تلویزیونی و فیلم برای ایجاد جلوه‌های ویژه، انیمیشن و آهنگسازی ویدئو استفاده می‌شود. پروژه‌هایی که با استفاده از افتر افکت ایجاد شده‌اند در پخش تلویزیونی، فیلم، وب، نمایشگرهای فروشگاه و کیوسک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین از After Effects می‌توان برای طراحی عناوین، ایجاد شخصیت‌های کارتونی و اعمال انیمیشن استفاده کرد. این نرم‌افزار برای ویرایش ویدیو نیست و برای اعمال جلوه‌ها پس از ویرایش فیلم یا ایجاد انیمیشن و موشن گرافیک از اشیاء ایستا استفاده می‌شود.

مهم‌ترین کاربردهای افتر افکت کدامند؟

همان‌طور که گفته شد افتر افکت کاربردهای بسیار زیادی دارد. افتر افکت به عنوان یک نرم‌افزار همه کاره شناخته می‌شود و کارهای ایجاد شده با استفاده از این برنامه در همه جا وجود دارد. کاربردهای اولیه After Effects را می‌توان به سه دسته متحرک، جلوه‌ها و ترکیب بندی تقسیم کرد.

نوع خاصی از انیمیشن که After Effects بیشتر برای آن استفاده می‌شود، به عنوان Motion Graphics شناخته می‌شود، که شامل ایجاد حرکت و حرکت اجسام ثابت مانند لوگو، متن و سایر عناصر گرافیکی است.

نوع جلوه‌ها، که گاهی اوقات جلوه‌های بصری (VFX) نامیده می‌شود، در فیلم و ویدئو کاملاً شناخته شده است. افزودن برف به یک صحنه ویدئویی، ایجاد آتش یا آب و تبدیل اجسام به مایع، همه نمونه‌هایی از جلوه‌های بصری هستند.

افتر افکت همچنین برای ترکیب‌بندی دیجیتال استفاده می‌شود که شامل جمع آوری چندین فیلم در یک محصول واحد است. لایه لایه فیلم‌ها روی یکدیگر یا گوشه‌های جداگانه صفحه قرار گرفته است. افتر افکت امکان ادغام چندین فیلم با استفاده از ترکیب بندی را فراهم می‌کند.

دوره افتر افکت

امکاناتی که با شرکت در دوره آموزش افتر افکت در اختیار شما قرار می‌گیرد کدامند؟

موسسات مختلفی از جمله بازتاب علم در زمینه آموزش افتر افکت فعالیت کرده و دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌کنند. اما این دوره‌ها به چه صورت برگزار شده و با شرکت در دوره چه آموزش‌ها و امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. شرکت در دروه‌های آموزش افتر افکت به این صورت است که ابتدا نحوه نصب نرم‌افزار و معرفی بخش‌های مختلف آن صورت می‌گیرد.

تمام کاربردهای گفته شده برای افتر افکت به شما آموزش داده شده و با انجام مثال‌های کاملا کاربردی با نحوه کار این نرم‌افزار آشنا می‌شوید. یادگیری افتر افکت نیز همانند سایر برنامه‌های کاربردی و برنامه‌نویسی نیازمند تمرین و تکرار فراوان است. با تلاش و پشتکار و تمرین زیاد می‌توانید در این حوزه به تسلط کافی دست پیدا کنید. در پایان دوره نیز مدارک و گواهینامه‌های کاملا معتبر برای شما صادر شده تا به کمک آن بتوانید در فرصت‌های شغلی پیش رو استخدام شوید.

این دوره برای چه افرادی مناسب است؟

دوره‌های آموزشی افتر افکت بسیار مفید و کاربردی بوده و افراد زیادی به دنبال یادگیری این نرم‌افزار هستند. دوره برگزار شده در موسسه بازتاب علم برای افراد زیر مناسب است.

هنرمندان بصری، انیماتورها، آژانس‌های تبلیغاتی، هنرمندان ساخت ویدئو، ویرایشگران ویدئو، طراحان بصری، متخصصان رسانه‌های اجتماعی، تهیه کنندگان ویدئو، طراحان گرافیک متحرک، متخصصان UX و … ازجمله افرادی هستند که در این حوزه فعالیت داشته و یادگیری افتر افکت برای آن‌ها ضروری است.

علاوه بر این تمام افرادی که به حوزه‌های گفته شده علاقه‌مند بوده و قصد فعالیت در این رشته‌ها را دارند می‌توانند از این دوره آموزشی استفاده نمایند. اگر به دنبال یافتن شغل مناسب در زمینه‌های گفته شده هستید با یادگیری افترافکت می‌توانید به سرعت استخدام شوید و درآمدهای بالا به دست آورید. توجه داشته باشید کسب مهارت در کار با برنامه افتر افکت از آموزش عمیق و استفاده عملی و پیاده‌سازی مثال‌های مختلف به دست می‌آید.

مزایای شرکت در دوره آموزش افتر افکت

همان‌طور که گفته شد افترافکت کاربردها و مزایای بسیار زیادی به همراه داشته که با شرکت در دوره‌های آموزشی از این مزایا بهره‌مند می‌شوید. مهم‌ترین مزیت‌ها و قابلیت‌های افتر افکت به صورت زیر هستند:

  1. ایجاد افکت برای متون مختلف
  2. ارائه تصاویر با کیفیت بسیار بالا
  3. ساخت جلوه‌های بصری متحرک
  4. ایجاد اشیای سه بعدی
  5. ایجاد سایه برای شکل‌های مختلف به صورت دو بعدی و سه بعدی
  6. طراحی انیمیشن برای صفحات وب
  7. متحرک سازی اشیا ایجاد شده
  8. استفاده از افکت‌های مختلف برای طراحی و تدوین
  9. امکان لایه بندی کارها مانند فتوشاپ
  10. هماهنگی کامل با سایر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی
  11. امکان استفاده از چندین دوربین برای ایجاد جلوه‌های بصری
  12. هماهنگی با صداهای مختلف

سرفصل‌های دوره آموزش افتر افکت

  • آشنایی با نصب نرم‌افزار و محیط کاری افتر افکت
  • نحوه وارد کردن و مدیریت رسانه‌های مختلف
  • ایجاد متن و تیتراژهای مختلف
  • تبدیل عکس به فیلم
  • آشنایی با پارامتر‌های کلیدگذاری
  • نحوه ایجاد انیمیشن و تکنیک‌های انیمیشن گذاری
  • انجام تنظیمات مربوط به لایه‌ها
  • معرفی افکت‌های مختلف و نحوه استفاده از آن‌ها بر روی فیلم‌های مختلف
  • ایجاد جلوه‌های بصری متحرک
  • کنترل دوربین
  • استفاده از پلاگین‌ها و پیریست‌ها
  • خروجی گرفتن از برنامه‌های ایجاد شده

چرا موسسه بازتاب علم را انتخاب کنیم؟

شما یک پروژه واقعی را در این دوره به کمک استاد خود تجربه می­کنید. فرصت رفع اشکال و تمرین دارید. مدرک معتبر دریافت می­کنید و با حرفه­ای ترین گروه اساتید یادگیری نرم­افزار را شروع می­کنید. و با تمام این­ها شما بعد از یادگیری و تمرین و انجام نمونه کار، فرصت ورود به دنیای کار را دارید.

«موسسه بازتاب علم» تلاش دارد تا آموزش کاملا حرفه‌ای باشد و برخلاف سایر آموزشگاه­ها  و موسسات شما را برای ورود به بازار کار آماده کند. بسیار مهم است که سرفصل‌ها طبق طرح درسی سازمان فنی و حرفه‌ای طراحی شده باشند و هم‌چنین مطابق با نیاز بازار کار باشند.

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

سوالات متداول در خصوص دوره

خیر. یادگیری این نرم‌افزار به هیچ پیش نیاز خاصی احتیاج نداشته و تمام افراد علاقه‌مند به این حوزه با هر سطحی می‌توانند در دوره آموزشی شرکت کنند. البته آشنایی با نرم‌افزار فتوشاپ می‌تواند در مراحل یادگیری افتر افکت برای شما مفید باشد.

یادگیری افتر افکت همانند نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ آسان است اما نیاز به تمرین و تکرار زیاد دارد. با تلاش و پشتکار و انجام تمرینات مختلف می‌توانید در این حوزه به تسلط کافی برسید.

با توجه به مزایا و کاربردهای فراوان گفته شده برای افترافکت، یادگیری این نرم‌افزار می‌تواند فرصت‌های شغلی بسیار عالی برای شما فراهم کند.

بله پس از اتمام دوره به شما گواهینامه نیز تعلق خواهد گرفت.

دوره‌های آموزشی این موسسه به صورت حضوری و آنلاین با ظرفیت محدود برگزار می‌شود. برای اطلاع از نحوه برگزاری هر دوره به همراه هزینه شرکت در دوره می‌توانید به وب‌سایت مراجعه کرده یا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

1 دیدگاه برای دوره آموزش افتر افکت after effects

  1. Avatar for مجتمع آموزشی بازتاب علم

    محمد میر

    عالیس

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 دیدگاه برای دوره آموزش افتر افکت after effects

  1. Avatar for مجتمع آموزشی بازتاب علم

    محمد میر

    عالیس

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *