دوره آموزش ۳ds max

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

نرم‌افزار ۳d max یکی از بهترین و قوی‌ترین برنامه‌های طراحی است که برای ساخت انیمیشن، طراحی سه بعدی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار به داشتن ابزارهای بسیار قوی سه بعدی به شما کمک می‌کند به راحتی طرح‌ها و انیمیشن‌های مختلف و کاربردی را ایجاد کنید. از این رو دوره آموزش ۳d max به شما توصیه می گردد.

موسسه بازتاب علم با کمک افراد متخصص و حرفه‌ای اقدام به برگزاری دوره‌های مقدماتی و پیشرفته آموزش ۳d max کرده است. این موسسه به صورت حضوری و غیرحضوری دوره آموزش بسیار جامع و کاملی را برگزار می‌کند. با شرکت در این دوره علاوه بر آموزش کامل کار با نرم‌افزار مدل‌های بسیار کاربردی پیاده‌سازی شده تا به طور کامل با نحوه طراحی و شبیه‌سازی با ۳d max آشنا شوید. در پایان نیز مدارک بسیار معتبری برای شرکت‌کنندگان صادر شده تا به کمک آن بتوانند از فرصت‌های شغلی در دسترس استفاده نموده و مشغول به کار شوند.

معرفی نرم‌افزار و دوره آموزش ۳D max

۳d max یک برنامه گرافیکی کامپیوتری برای ایجاد مدل‌های سه بعدی، انیمیشن‌ها و تصاویر دیجیتالی است. این نرم‌افزار یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در صنعت گرافیک رایانه‌ای است و به دلیل داشتن یک مجموعه ابزار قوی برای ایجاد مدل‌های سه بعدی مشهور است. این برنامه که توسط توسعه دهندگان بازی، استودیوهای تجاری تلویزیونی و معماران مورد استفاده قرار می‌گیرد، متعلق به Autodesk است، همان شرکتی که مسئول برنامه‌هایی مانند Maya و AutoCAD است.

۳d max بیشتر برای مدل سازی شخصیت‌ها، انیمیشن و همچنین برای ارائه تصاویر عکاسی از ساختمان‌ها و سایر اشیاء استفاده می‌شود. مدل‌سازی با ۳d max به سادگی و با سرعت بالا صورت می‌گیرد. این نرم افزار می‌تواند چندین مرحله از مراحل ساخت انیمیشن شامل پیش نمایش، چیدمان، مدل سازی، انیمیشن، VFX ، نورپردازی و رندرینگ را انجام دهد.

دوره 3ds max

مزایای نرم‌افزار ۳d max

این نرم‌افزار امکانات و قابلیت‌های بسیار عالی و کاربردی در اختیار شما قرار می‌دهد. اما برخی از مزایای آن بسیار قابل توجه هستند:

  • ۳d max امکان برنامه‌ریزی و شخصی سازی را برای افراد فراهم می‌کند.
  • این برنامه دارای زبان اسکریپتی به نام Maxscript است که یادگیری آن بسیار آسان است.
  • با کمک زبان Maxscript می‌توان جلوه‌های بسیار زیبا و جذابی ایجاد کرد.
  • امکان قرار دادن چندین Modifier روی یکدیگر وجود دارد.
  • این نرم‌افزار دارای سیستم اسپلاین بسیار کاربردی و منحصر به فردی است که هیچ نرم‌افزاری در این مورد با آن قابل مقایسه نیست.

اهمیت یادگیری طراحی با ۳d max

نرم‌افزار ۳d max دارای قابلیت‌های بسیار عالی و منحصر به فرد و کاربردهای بسیار زیادی است. با یادگیری این نرم‌افزار می‌توانید از فرصت‌های شغلی بسیار زیادی استفاده نمایید. یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن استفاده در صنعت بازی سازی است. با استفاده از ۳d max می‌توانید انیمیشن‌ها، اشیاء سه بعدی و کاراکترهای موردنیاز بازی را طراحی کرد. با یادگیری این نرم‌افزار می‌توانید در فعالیت‌های بازی‌سازی شرکت‌های مختلف مشغول به کار شوید. با یادگیری این نرم‌افزار وقت زیادی را برای بازی سازی صرفه‌جویی می‌کنید.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای این نرم‌افزار ایجاد طراحی‌های گرافیکی است. شرکت‌های تبلیغاتی بسیار زیادی از این نوع طراحی‌ها در بنرها و تیزرهای تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند. از این رو با یادگیری ۳d max می‌توانید به راحتی در بهترین شرکت‌های تبلیغاتی مشغول به کار شوید.

ایجاد انیمیشن از دیگر قابلیت‌های عالی ۳d max است. کار با این برنامه به شما امکان می‌دهد انیمیشن‌های کاربردی ایجاد کنید. همچنین  در مدلینگ، رندر کردن و نورپردازی نیز قدرت بسیار بالایی دارد.

بسیاری از شرکت‌های صنعتی و مهندسی که در حوزه طراحی قطعات مکانیکی، طراحی دکوراسیون، ساخت و ساز ساختمان و … فعالیت می‌کنند برای ایجاد طرح‌های اولیه فعالیت خود از نرم‌افزار ۳d max استفاده می‌کنند.

شرکت در دوره آموزش ۳d max چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهد؟

با شرکت در دوره آموزش ۳d max ابتدا معرفی کاملی از این نرم‌افزار به همراه قابلیت‌ها و کاربردهای آن ارائه می‌شود. سپس تمام بخش‌های آن معرفی شده و با مثال‌های ساده و کاربردی به شما آموزش داده می‌شود. پس از یادگیری بخش‌های مختلف، نحوه کار با نرم‌افزار و پیاده‌سازی مثال‌های ساده نوبت به انجام طراحی‌های کاملا حرفه‌ای و پیشرفته می‌رسد. با پایان این دوره به صورت کاملا حرفه‌ای می‌توانید پروژه‌های طراحی و ساخت انیمیشن‌های مختلف را انجام دهید.

علاوه بر یادگیری به صورت حرفه‌ای، در پایان دوره مدرک کاملا معتبر در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد. با استفاده از این مدرک می‌توانید در شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و پروژه‌های مختلف استخدام شده و مشغول به کار شوید. همچنین می‌توانید به صورت فریلنسری پروژه‌های مختلف طراحی را انجام دهید.

دوره آموزش ۳d max برای چه افرادی مناسب است؟

۱- مهندسین و معمارانی که در حوزه طراحی فعالیت می‌کنند.
۲- دانشجویان رشته معماری و تمام افرادی که به طراحی در زمینه‌های مختلف علاقه دارند.
۳- افرادی که در زمینه‌های مختلف طراحی صنعتی فعالیت می‌کنند.
۴- دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته معماری و شهرسازی
۵- تمام افرادی که به تولید انیمیشن‌ و طراحی‌های سه بعدی علاقه دارند.
۶- کسانی که به دنبال یافتن شغل مناسب در زمینه طراحی هستند.
۷- افرادی که قصد دارند حرفه خاصی را آموزش دیده و به صورت فریلنسری کار کنند.
۸- مهندسین و معمارانی که در حوزه طراحی فعالیت می‌کنند.
۹- دانشجویان رشته معماری و تمام افرادی که به طراحی در زمینه‌های مختلف علاقه دارند.
۱۰- افرادی که در زمینه‌های مختلف طراحی صنعتی فعالیت می‌کنند.
۱۱- دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته معماری و شهرسازی
۱۲- تمام افرادی که به تولید انیمیشن‌ و طراحی‌های سه بعدی علاقه دارند.
۱۳- کسانی که به دنبال یافتن شغل مناسب در زمینه طراحی هستند.
۱۴- افرادی که قصد دارند حرفه خاصی را آموزش دیده و به صورت فریلنسری کار کنند.

مهم‌ترین سرفصل‌هایی که در این دوره آموزش داده می‌شوند؟

  • معرفی کامل نرم‌افزار ۳d max به همراه کاربردهای آن
  • آموزش نصب نرم‌افزار ۳d max
  • نحوه مدل‌سازی در نرم ‌افزار
  • آموزش طراحی مواد
  • نحوه ساخت object
  • آموزش modify کردن objectها
  • نحوه نورپردازی بخش‌های مختلف طراحی
  • ساخت انیمیشن
  • آموزش نحوه کار با دوربین
  • نحوه ساخت اشکال سه‌بعدی
  • آموزش رندر کردن
  • پیاده‌سازی طراحی‌های ساده تا پیشرفته

چرا موسسه بازتاب علم را انتخاب کنیم؟

شما یک پروژه واقعی را در این دوره به کمک استاد خود تجربه می­کنید. فرصت رفع اشکال و تمرین دارید. مدرک معتبر دریافت می­کنید و با حرفه­ای ترین گروه اساتید یادگیری نرم­افزار را شروع می­کنید. و با تمام این­ها شما بعد از یادگیری و تمرین و انجام نمونه کار، فرصت ورود به دنیای کار را دارید.

«موسسه بازتاب علم» تلاش دارد تا آموزش کاملا حرفه‌ای باشد و برخلاف سایر آموزشگاه­ها  و موسسات شما را برای ورود به بازار کار آماده کند. بسیار مهم است که سرفصل‌ها طبق طرح درسی سازمان فنی و حرفه‌ای طراحی شده باشند و هم‌چنین مطابق با نیاز بازار کار باشند.

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

سوالات متداول در خصوص دوره

خیر، این دوره آموزشی به پیش نیاز خاصی احتیاج نداشته و تنها آشنایی اولیه کار با کامپیوتر کافی است.

بله، دوره‌ آموزش ۳d max بسیار آسان و جذاب است. با گذراندن دوره‌های آموزشی این نرم‌افزار و تمرین و تکرار فراوان می‌توانید به یک طراح کاملا حرفه‌ای تبدیل شوید. ایجاد طرح‌های خلاقانه باعث جذابیت هرچه بیشتر این نرم‌افزار کاربردی و مهم شده است.

امروزه بسیاری از مشاغل وابسته به کامپیوتر و تکنولوژی مختلف هستند. دنیای طراحی نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای فعالیت حرفه‌ای در این حوزه باید کار با نرم‌افزارهای مختلف طراحی را آموزش ببینید. با یادگیری ۳d max می‌توانید در بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه طراحی استخدام شوید. علاوه بر آن انجام فعالیت‌های مختلف طراحی به صورت فریلنسری نیز امکان‌پذیر است.

دوره‌های آموزشی این موسسه به صورت حضوری و آنلاین با ظرفیت محدود برگزار می‌شود. برای اطلاع از نحوه برگزاری هر دوره به همراه هزینه شرکت در دوره می‌توانید به وب‌سایت مراجعه کرده یا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

بله پس از اتمام دوره به شما گواهینامه نیز تعلق خواهد گرفت.

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش ۳ds max”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش ۳ds max”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *