دوره آموزش جاوا اسکریپت JavaScript

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر وب است که برای وب سایت ها استفاده می شود و خروجی جاوا اسکریپت در وب قابل مشاهده است. به طور کلی میتوان گفت که جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی سمت کاربر است. دوره آموزش جاوا اسکریپت JavaScript دوره پیشنهادی ما به شماست.

برخلاف تصورات اشتباه برخی از دوستان، زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت هیچ ربطی به جاوا ندارد فقط اصطلاحات و قوانین برنامه نویسی وجود دارد که در بین زبان های برنامه نویسی یکسان است.

 

جاوا اسکریپت JavaScript چیست؟

بیایید کمی بیشتر با این زبان برنامه نویسی آشنا شویدم. جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که برای ایجاد وب سایت های تعاملی و پویا استفاده می شود. با این زبان می توانید موشن های خاص، دکمه های قابل کلیک و منوهای جذاب ایجاد کنید. همچنین نسخه های بیشتری از JavaScript در سمت سرور وجود دارد که ویژگی ها و قابلیت های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. مانند Node.js.

با شرکت در دوره آموزشی جاوا اسکریپت JavaScript و یادگیری جاوا اسکریپت، می توانید این زبان را با مطالب آن در یک محیط مرتبط کرده و همه آنها را کنترل کنید. جاوا اسکریپت شامل یک کتابخانه استاندارد از اشیاء مانند Date ، Array و Math و مجموعه ای اساسی از عناصر زبان مانند عملگرها ، ساختارهای کنترل و دستورات است. مجموعه اصلی جاوا اسکریپت را می توان برای یک هدف خاص گسترش داد. همه این موارد و نحوه استفاده از آنها را در دوره آموزشی جاوا اسکریپت خواهید آموخت.

 

تفاوت جاوا با جاوا اسکریپت چیست؟

بله این سوال نیم بیشتر افرادی هست که قصد دارند تا در دوره های آموزشی شرکت کنند. بسیاری از افراد فکر می کنند که جاوا اسکریپت مربوط به جاوا است، اما باید گفت که این گونه نیست. تفاوت اصلی این دو زبان برنامه نویسی در نوع پیاده سازی آن می باشد.

جاوا یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و همه کاره است که برای نوشتن انواع رایانه، تلفن همراه، وب و سایر برنامه ها استفاده می شود.

اما از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت فقط می توانیم در مورد نوشتن برنامه ها در وب استفاده کنیم. البته تفاوت جاوا و جاوا اسکریپت به این محدود نمی شود و کارایی های بیشتری نیز دارند.

javascript-1

کاربرد دوره آموزش جاوا اسکریپت چیست؟

دوره آموزشی جاوا اسکریپت JavaScript  کاربرد های بسیاری دارند. اما نکات مهمی در این میان وجود دارند که لازم است بدانید. اگر قصد دارید به صورت حرفه ایی فعالیت خود را در زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت ادامه دهید بعد از این دوره باید  ECMAScript (نسخه به روز شده JavaScript) را یاد بگیرید.

حالا اگر می خواهید فقط در زمینه front-end کار کنید، می توانید یکی از ابزارهای Vue ، Angular و React را بیاموزید که سرعت توسعه front-end را بسیار افزایش داد و می توانید Android و IOS را با ابزارهایی مانند به عنوان React Native و Weex، همه ابزارهایی که این شرکت ها از بازار خوبی برخوردار هستند.

برای توسعه پشتیبان ها، همچنین می توانید Node Js را یاد بگیرید، که همه آنها نیاز به جاوا اسکریپت دارند.

روش های کسب درآمد از جاوا اسکریپت چگونه می باشد؟

پس از شرکت در دوره آموزشی جاوا اسکریپت JavaScript، می توانید در شرکت های برنامه نویسی استخدام شوید و یا یک فریلنسر شوید، توسط شرکت های برنامه نویسی به عنوان جاوا اسکریپت کار استخدام شوید، به تیم های نوپا بپیوندید و درآمد کسب کنید.

هدف از یادگیری دوره آموزشی جاوا اسکریپت JavaScript چیست؟

جاوا اسکریپت معمولاً برای برنامه های وب و مرورگرهای وب استفاده می شود. اما جاوا اسکریپت فراتر از وب است و برای توسعه نرم افزار، سرورها ، کنترل های سخت افزاری و حتی یادگیری ماشین استفاده می شود. هدف از دوره آموزشی جاوا اسکریپت این است که بتوانید با وب سایت خود تعامل داشته باشید. هیچ محدودیتی برای جاوا اسکریپت وجود ندارد و می توانید بر اساس سلیقه و خلاقیت خود هرگونه تغییری در سایت خود ایجاد کنید.

پیش نیاز های دوره آموزشی جاوا اسکریپت چیست؟

شما برای شروع آموزش جاوا اسکریپت لازم است تا html و css را بلد باشید.

آیا طراحی سایت با جاوا اسکریپت امکان پذیر می باشد؟

یکی از اهداف مهم این دوره آموزشی جاوا اسکریپت JavaScript برای طراحی وب است. البته، برای این منظور، شما باید شرایط اولیه جاوا اسکریپت، یعنی آموزش HTML و CSS را گذرانده باشید.

دوره آموزش جاوا اسکریپت JavaScript برای چه اشخاصی مفید است؟

۱- افرادی که علاقه مند حوزه برنامه نویسی هستند.

۲- کسایی که قصد دارند تا در چارچوب ها و کتابخانه هایی مانند View ، Ricket و Angular کار کنند

۳- کسانی که در زمینه js کار کرده اند

۴- علاقمندان به طراحی وب سایت های پویا و زیبا.

۵- کسانی که به HTML ، CSS و Bootstrap مسلط هستند

۶- کسانی که مایل به بهبود تجربه کاربری سایت خود هستند.

۷- کسانی که مایلند پایه های خود را برای توسعه نرم افزار ، کنترل سخت افزار ، آموزش انیمیشن و یادگیری ماشین تقویت کنند.

بعد از فراگیری دوره آموزش جاوا اسکریپت چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

  تسلط کامل بر مباحث جاوا اسکریپت

  نوشتن الگوریتم‌ها و پروژه‌های متفاوت با کمک جاوا اسکریپت

  طراحی یک سایت خبری

  آشنایی با JQuery و انجام پروژه‌هایی با کمک آن

  آشنایی با ورژن‌های جدیدتر جاوا اسکریپت مانند E6، ES7 و ES8

  آشنایی و کار با ES2020

  آشنایی با سایت‌ها و ابزارهای کمکی و کار با آن‌ها

  انجام پروژه‌های واقعی مانند توسعه ماشین‌حساب

سرفصل‌های دوره آموزش javascript چیست؟

اصول برنامه نویسی

آنالیز، طراحی و پیاده سازی

استانداردهای نگارشی

کتابخانه ها و چارچوب های کاربردی

برنامه نویسی سمت کاربر

دستورات زبان برنامه نویسی JavaScript

بررسی نسخه های ES5 و ES6

مفاهیم برنامه نویسی Cross Platform

استفاده از JavaScript در سمت سرور و موبایل

چگونه گواهینامه دوره آموزشی جاوا اسکریپت JavaScript را دریافت کنیم؟

موسسه آموزشی بازتاب علم یکی از معتبرترین مراکز آموزش سازمان فنی حرفه ای  می باشد که مجوز برگزاری بسیاری از دوره ها را دارد. یکی از این دوره ها، دوره آموزش جاوا اسکریپت می باشد.

کارجویان می توانند پس از اتمام دوره  از موسسه آموزشی بازتاب علم مدرک داخلی معتبر دریافت کنند که این دوره را با موفقیت گذرانده اند. ولی  کارجویانی که  مدرک  سازمان  فنی حرفه ای را بخواهند می بایست  پس از شرکت در دوره آموزشی جاوا اسکریپت JavaScript موسسه آموزشی بازتاب علم، برای اخذ مدرک فنی حرفه ای ثبت نام نموده و با شرکت در آزمون های مربوطه پس از کسب نمره قبولی در آزمون تئوری و عملی مدرک فنی حرفه ای را که بین المللی است دریافت نمایند.

سخن پایانی دوره آموزشی جاوا اسکریپت JavaScript

همانطور که در ابتدا گفتیم، جاوا اسکریپت یکی از مهمترین زبان های برنامه نویسی وب است. جاوا اسکریپت ابتدا توسط LiveScript توسط Netscape معرفی شد و بعداً به JavaScript تغییر نام داد. البته جالب است بدانید که جاوا اسکریپت از نظر ساختار یا مفاهیم شبیه جاوا نیست و این شباهت اسمی در سطح کلمات، نام ها و نمادها باقی می ماند.

 به طور طبیعی، پس از یادگیری HTML و CSS، نوبت به یادگیری زبان جاوا اسکریپت می رسد. یادگیری جاوا اسکریپت کار سختی نیست.

در این دوره، چندین تمرین و پروژه کوچک برای هر موضوعی که آموزش داده می شود انجام می شود تا شما موضوعات ذکر شده را به خوبی یادبگیرید بگیرید. این دوره پروژه محور می باشد و در هر جلسه تمریناتی به دانش آموختگان داده می شود که موظف هستند تا به خوبی آن ها را انجام دهند.

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

سوالات متداول در خصوص دوره

یکی از مزایای بزرگ جاوا اسکریپت این است که با یادگیری یک زبان ، می توانید بخش های جلویی و پشتی وب سایت خود را به طور کامل پیاده سازی کنید و در وقت دیگری برای زبان دیگر سرور مانند php صرفه جویی کنید. بنابراین می توان گفت که جاوا اسکریپت اکنون همه نیازهای front end و back end را برآورده می کند.

اینکه چه مدت زمانی طول می کشد تا شما جاوا اسکریپت را به صورت حرفه ایی یاد بگیرید دست خودتان می باشد، اگر پس از کلاس ها شما مطالعه داشته باشید و به اندازه کافی تمرین کنید می توانید در کمترین زمان این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید. اما لازم است بدانید که برای حرفه ایی شدن در این زبان برنامه نویسی لازم است تا پروژه های متعددی را بگذرانید تا تجربه بسیاری کسب نماید.

پاسخ این سوال نیز کاملا بستگی به خودتان دارد. امروزه با فناوری هایی مانند Ricketta ، Vivo ، Angular و… کمتر شرکت وجود دارد که به نیروی کار جاوا اسکریپت خام نیاز داشته باشد. به همین دلیل لازم است یکی از تکنیک های لازم برای استخدام در اکثر شرکت های برنامه نویسی را بیاموزید. اما می توانید پروژه های جاوا اسکریپت را به صورت رایگان انجام دهید و از آن درآمد کسب کنید.

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش جاوا اسکریپت JavaScript”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش جاوا اسکریپت JavaScript”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *