دوره آموزش پاورپوینت PowerPoint

 

مجتمع بازتاب علم

 

بزودی

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

بررسی اجمالی دوره آموزش Power Point

یکی دیگر از نرم افزارهای شرکت مایکروسافت آفیس نرم افزار پاورپوینت است. این برنامه جزء محبوبترین و معتبرترین نرم و افزارهای ارائه  مطالب می باشد، که برای ارائه گزارشات تصویری، ارائه سمینار و ساخت برنامه های آموزشی  از آن استفاده می شود.در دنیای امروزی ارائه اطلاعات با استفاده ازمتد مناسب یکی از روشهای تاثیرگذاری ارائه می باشد.

با کمک  این برنامه می توانید اطلاعات متنی ،تصویری، اشکال، انیمیشن، صوت و موارد دیگری را در اسلایدها جای دهید و بر روی اجزای هر اسلاید می توان یک حرکت (Animation) تعریف کنید تا باعث زیبایی کار گردد و از نمایش متوالی اسلایدها می توان فیلم های آموزشی ، تبلیغاتی یا گزارش های متنوع بسازید. در واقع با پاور پوینت قادر به ساختن هر نوع سند بصری خواهید بود.

دوره آموزش PowerPoint زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و با استفاده از اساتید مجرب و با سابقه درمحیطی کاملاً آموزشی که مورد تایید این سازمان می باشد برگزارمی شود. کارجویان پس از گذراندن و اتمام دوره پاورپوینت ، می‌توانند مطالب مختلفی مانند متن، تصویر، صدا ، تصویرهای متحرک را در اسلاید درج نماید و در یک سمینار با کمک کامپیوتر، مطالب خود را به‌ صورت نمایش ارائه دهند. همچنین یاد می‌گیرد چطور به کمک این نرم افزار برنامه نمایشی/ تبلیغاتی درست کند.

 

نکته: پیش نیاز دوره پاورپوینت، آشنایی با ICDL مقدماتی و WORD می باشد.

تصویر 3 آموزش نرم افزار Power Point

برنامه آموزشی دوره POWERPOINT

پاورپوینت یکی ازآسانترین و جذابترین نرم افزارهای آموزشی است که تنها محدود به مخاطبان خاص نبوده و همه گروههای اجتماعی و عموم کارجویان درهر جایگاهی می توانند از آن استفاده کنند. ما در موسسه آموزشی بازتاب علم تلاش  کرده ایم با زبانی ساده و قابل فهم  و کاربردی به آموزش مفاهیم پایه پاورپوینت بپردازیم و به گونه ایی عمل کنیم که کارجویان پس از فراگیری این دوره نهایت استفاده را ببرند. مدرسین ما آموزش را ازسطح مبتدی و مقدماتی شروع کرده ، این دوره برای افراد مبتدی که آشنایی کمی با نرم افزار پاورپوینت دارند مناسب است.

برنامه آموزشی دوره پاورپوینت درموسسه آموزشی بازتاب علم به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود، کارجویان بر اساس هزینه و زمانبندی می توانند درهر یک از دوره های مد نظر خود شرکت نمایند و استفاده بهینه را از آموزش داشته باشند.

این دوره برای کارجویانی که به صورت گروهی درکلاس ها شرکت می کنند بر اساس ۴ جلسه  آموزشی برنامه ریزی شده است که مدت زمان هر جلسه یک ساعت ونیم می باشد. برای کارجویان که در کلاسهای خصوصی شرکت می کنند  کلاسها  حداقل در۳ جلسه برگزارمی شود، در صورت نیاز کارجو می تواند تعداد جلسات بیشتری را برای رفع مشکل و یا تمرینات بیشتر بر اساس هزینه مشخص رزرو کند.

 

پیشنهاد ویژه: ما به کارجویانی که علاقه مند به ارتقای سطح تسلط خود به نرم افزارهای آفیس می باشند ثبت نام در دوره آموزش جامع ICDL را پیشنهاد می کنیم.

نکته: پیش نیاز دوره پاورپوینت، ورد و ICDL مقدماتی می باشد.

منابع آموزشی دوره آموزش POWERPOINT

پاورپوینت ابزاری برای ساخت ارائه‌های بصری است. به کمک این ابزار می‌توانید اسلایدشوهایی درست کنید که شامل متن، تصویر، اشکال، انیمیشن، صوت و موارد دیگری باشد، وهمانطور که قبلاً اشاره شد دوره آموزش Microsoft PowerPoint یکی دیگر از مهارتهای هفتگانه دوره ICDL  می باشد.

این دوره برای افرادی تدوین شده که با اصول پایه و مقدماتی  کامپیوتر آشنایی دارند  یعنی دوره ICDL مقدماتی و ورد را به اتمام رسانیده اند و می‌خواهند با گذراندن  دوره پاورپوینت ، توانایی  و مهارت خود را در زمینه ساخت اسلایدهای آموزشی و تبلیغاتی  افزایش دهند.

بدین منظور سازمان فنی حرفه ای استانداردهایی را برای تالیف کتاب  PowerPoint با سر فصلهای مشخص درنظر گرفته است. ناشران با در نظر گرفتن این موضوع کتابهای آموزشی پاورپوینت را تدوین و منتشر نموده اند که کارجویان بتوانند با اتمام دوره آموزشی و مطالعه مطالب مندرج در کتاب در آزمون شرکت نموده و مدرک پاورپوینت را دریافت نمایند.

ما در موسسه آموزشی بازتاب علم امکان تهیه کتب مورد نظر را برای شما کارجویان عزیز فراهم آورده ایم، فقط کافیست برای تهیه کتاب با ما تماس بگیرید.

دوره پاورپوینت برای چه اشخاصی مفید است؟

پاورپوینت نرم‌افزاری برای ارائه  مطالب به صورت نمایش است، به کمک این برنامه می توان اسلایدهایی ایجاد نمود که شامل متن، تصویر، اشکال گرافیکی، انیمیشن، صوت و موارد دیگری باشد.

تصویر 1 دوره powerpoint

۱- کارجویانی که قصد استخدام شدن در شرکت های دولتی و خصوصی را دارند

۲- کارمندان شاغل در ادارات دولتی و غیردولتی

۳- مدیران پروژه

۴- دانشجویان و دانش آموزان

۵- علاقه مندان به نرم افزار آفیس

۶- اساتید دانشگاه

۷- معلمان

۸- صاحبان کسب و کار

با ثبت نام در دوره آموزش PowerPoint چه امکاناتی دریافت خواهید کرد؟

 

۱ استفاده هر شخص از یک سیستم
۲ ارائه مدرک داخلی معتبر پاورپوینت
۳ آموزش زیر نظر اساتید برجسته و با سابقه
۴ آموزش براساس کتاب پاورپوینت سازمان فنی و حرفه ای
۵ انجام پروژه های عملی در طول آموزش

مطالبی که در دوره پاورپوینت یاد می گیرید.

 

شرکت کنندگان در دوره آموزشی پاورپوینت به طورکلی با تمام نکات و موضوعاتی که یک کارجو در زمینه تولید اسلاید، ایجاد انیمیشن های حرکتی و تنظیمات  زمانبندی بر روی نمایش فایلهای ارائه باید ازآن مطلع باشد، آشنا می شوند. در آموزش PowerPoint لازم است کارجو مطالب زیررا فرا بگیرد.

  آشنایی با محیط پاورپوینت

  ذخیره سازی فایلهای ارائه با پسوندهای مختلف

  روشهای انتخاب طرح بندی (Layout)

  تغییر الگوهای طراحی (Themes)

  توانایی کار با اسلاید مستر Slide Master

  ویرایش وقالب بندی اجزای درون اسلاید

  قرار دادن عکس، جدول، نمودارو درج اشیاء گرافیکی

  ایجاد دکمه عملیاتی

  ایجاد جلوه های انتقالی بین اسلایدها (Slide Transition)

  ایجاد جلوه های حرکتی روی عناصر موجود در اسلایدها (Custom Animation)

  ایجاد زمانبندی بر روی اسلایدها

  تنظیمات اسلایدشو (Slide Show)

  شیوه های چاپ

برخی از کاربرد های نرم افزار پاورپوینت

  ارائه‌های تجاری برای محصولات و خدمات

  اسلایدشوهای آموزشی برای کلاس‌های درسی و کنفرانس‌ها

  نمایش‌های شخصی و بصری نظیر اسلایدشوهای تصاویر خانوادگی

  موارد بازاریابی و فروش

  ارائه‌های مناسبتی (تولد، عروسی، یادبود و…)

  ارائه‌ی پروژه، بودجه یا مسائل مادی

  ایجاد گزارشات تصویری، نمودارها و جداول برای هر صنعتی

در این دوره به چه پرسش هایی پاسخ داده می شود؟

پاورپوینت نرم افزاری ساده برای ساخت برنامه های چند رسانه ای است. این برنامه عموماً در سمینارها و سخنرانی ها به کار می رود، .یک نمایش شامل تعدادی اسلاید است که در اسلایدها می توانیم از نمودارها، تصاویر، صدا، موسیقی و ویدئو استفاده نمود.

شما با گذراندن دوره آموزش PowerPoint می توانید بسیاری از مشکلاتی که در حین کار به آن برخورد نموده اید را حل نمایید. با شرکت دردوره پاورپوینت موسسه آموزشی بازتاب علم  به بسیاری از پرسشهای شما پاسخ داده می شود. برخی ازاین پرسشها به شرح زیر می باشد:

تصویر 2 دوره پاورپوینت

۱. چگونه می توان فایلهای ارائه را به ویدئو تبدیل کرد؟

۲. چگونه صفحه آرایی در اسلایدها انجام می شود؟

۳ یک فایل ارائه مطلب را چگونه با پسوندهای مختلف ذخیره کنیم؟

۴چگونه یک تم (Themes) جدید بسازیم و آنرا در لیست ذخیره کنیم؟

۵. چگونه برای اسلاید ها صفحه یادداشت ایجاد کنیم؟

۶. چگونه یک موضوع یا لوگو را در تمام اسلایدها قرار دهیم؟ (Slide Master)

۷. چگونه برای اسلایدها شماره گذاری خودکار قرار دهیم؟

۸. چگونه فایلهایی ورد یا اکسل را به پاورپوینت انتقال دهیم؟

۹. چگونه دکمه های عملیاتی (Action Button) در اسلایدها ایجاد کنیم؟

۱۰. چگونه بر روی اسلایدهای تولید شده حرکت و زمان مناسب بگذاریم؟

۱۱. چگونه بر روی هر موضوع درون اسلایدها انیمیشن های مختلف ایجاد کنیم؟

۱۲. چگونه در کادرهای متنی بر روی حروف متحرک سازی ایجاد کنیم؟

چگونه گواهینامه دوره پاورپوینت (PowerPoint) صادر می شود؟

موسسه آموزشی بازتاب علم یکی از معتبرترین مراکز آموزش سازمان فنی حرفه ای می باشد که مجوز برگزاری بسیاری از دوره ها را دارد. یکی از این دوره ها، دوره پاورپوینت  می باشد.

کارجویانی که برای استخدام و اشتغال نیاز به مدرک فوری و همچنین معتبر دوره آموزشی پاورپوینت که قابل ارائه به شرکتها و سازمانها  باشد را دارند می توانند پس ازاتمام دوره و بسیارسریع ازموسسه آموزشی بازتاب علم مدرک داخلی معتبر دریافت کنند که این دوره را با موفقیت گذرانده اند. ولی اگر کارجویان مدرک پاورپوینت سازمان فنی حرفه ای را بخواهند می بایست  پس از شرکت در دوره آموزش پاورپوینت موسسه آموزشی بازتاب علم ، برای اخذ مدرک پاورپوینت فنی حرفه ای ثبت نام نمایند.

موسسه آموزشی بازتاب علم  مهارت‌های هفتگانه ICDL را بصورت جداگانه برگزار کرده و برای هر دوره مدرک معتبر داخلی از سوی موسسه ارائه میشود.

 

نکته:ما به کارجویانی که نیاز به مدرک فنی حرفه ای دارند شرکت در دوره جامع ICDL را پیشنهاد می کنیم.

برای گرفتن مدرک هفتگانه ICDL می توانید صفحه دوره آموزش ICDL را مطالعه نمایید.

 

استعلام گواهینامه مهارت

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

سوالات متداول در خصوص دوره آموزش پاورپوینت

افرادی که می خواهند دوره ICDL را تا سطح پیشرفته یاد بگیرند و جویای شغل مناسب هستند و یا در ادارات و موسسات دولتی و غیر دولتی شاغل هستند و همچنین مدیران پروژه، دانشجویان در هر رشته و هر مقطع تحصیلی ،اساتید و آموزگاران می توانند در این دوره آموزشی شرکت نمایند.

محتوای تدریس شده در کلاس های پاورپوینت گروهی و خصوصی هیچ تفاوتی ندارند و تمام سرفصلهای آموزشی دوره پاورپوینت به صورت کامل در همه کلاسها تدریس می شود. تفاوت بین این کلاس های در تعداد جلسات، نحوه برگزاری، هزینه و مدت زمان دوره آموزش پاورپوینت می باشد.

دوره ICDL مقدماتی و دوره آموزش نرم افزار ورد پیش نیاز دوره پاورپوینت می باشد.

شهریه کلاس پاورپوینت همانند دیگر دوره ها توسط سازمان فنی حرفه ای سالانه اعلام  می شود که موسسه آموزشی بازتاب علم شهریه مذکور را به صورت  نقد یا اقساط در طی دوره  دریافت می کند. شما می توانید شهریه دورهPowerPoint  را در قسمت بالای همین صفحه مشاهده کنید.

کارجویان محترم میتوانند با تماس با موسسه آموزشی بازتاب علم  و یا از طریق سایت موسسه www.baztabelm.com، از تاریخ های برگزاری کلاس در محل آموزشگاه اطلاع کسب نمایند و در دوره ثبت نام کنند.

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

توضیحات تکمیلی

نوع دوره

حضوری – تک نفره, حضوری – گروهی, دانلود ویدئوی دوره, مجازی – تک نفره, مجازی – گروهی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش پاورپوینت PowerPoint”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش پاورپوینت PowerPoint”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *