دوره آموزش ICDL – مقدماتی

 

مجتمع بازتاب علم

 

بزودی

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

بررسی اجمالی دوره آموزش مقدماتی ICDL

ICDL   گواهینامه ای است بین المللی و معتبر جهت استفاده از کامپیوتر در حدی که نیازهای مقدماتی و اصلی کارجو را پاسخگو می باشد. دوره ICDL یک استاندارد جهانی در مهارتهای کاربردی کامپیوتر است که توسط متخصصان دانشگاهی و بین المللی در سراسر جهان ارزیابی و تائید شده است. با گذراندن  دوره ICDL مقدماتی کارجو می تواند  با مفاهیم پایه کامپیوتر آشنا شود و با سیستم عامل خود که ویندوز ۷ می باشد به راحتی کار کند و پا در دنیای اینترنت بگذارد.

ما در موسسه آموزشی بازتاب علم به شما کارجویان گرامی کمک می کنیم که به صورت حضوری در آموزشگاه، یا آنلاین در منزل یا محل کارتان به یادگیری کامپیوتر بپردازید و تضمین می دهیم در هر سنی و شرایطی که هستید بتوانید بر کامپیوتر مسلط شوید و نیازهای روزانه خود را بر طرف سازید. مطالب آموزشی این دوره به نحوی تعیین گردیده که شما بعد از گذراندن این دوره می توانید با توجه به علاقه و گرایش کاری خود ، دیگر نرم افزارهای کامپیوتری را به راحتی یاد بگیرید.

این دوره زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و با استفاده از اساتید مجرب و با سابقه  در محیطی کاملاً آموزشی که مورد تایید این سازمان می باشد برگزار می شود. قابل ذکر است که ICDL  مقدماتی پیش نیاز تمام دوره های دیگر مرتبط با کامپیوتر می باشد و ما به شما برای تکمیل فرایند آموزش شرکت در دوره کامل  ICDL  را پیشنهاد می کنیم.

برنامه آموزشی دوره مهارت های ICDL مقدماتی

اولین قدم در یادگیری کامپیوتر گذراندن دوره مهارت های ICDL  مقدماتی است این دوره  اصطلاحاً همان مهارتهای سه گانه  کامپیوتر است که کارجو می تواند  پس از پایان دوره  از موسسه مدرک داخلی دریافت  نماید که این دوره را با موفقیت گذرانده است. ولی اگر کارجو مدرک سازمان فنی حرفه ای را بخواهد حتماً باید دوره ICDL  را به صورت جامع که شامل هفت مهارت است بگذراند، زیرا در حال حاضر آزمونی به نام ICDL  مقدماتی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار نمی شود.ICDL  مقدماتی پیش نیاز تمام دوره های دیگر می باشد.

 

این دوره شامل سه مهارت می‌باشد :

 

آشنایی با مبانی کامپیوتر و مفاهیم پایه فن آوری اطلاعات و ارتباطات (IT)
آشنایی با سیستم عامل ویندوز و استفاده از کامپیوترو مدیریت فایلها (WINDOWS)
اطلاعات و ارتباطات  (آشنایی و کار با اینترنت و پست الکترونیک و نرم افزار OUTLOOK)

منابع آموزشی دوره ICDL مقدماتی

 این دوره برای افرادی تدوین شده که با کامپیوتر آشنایی ندارند  یا آشنایی بسیار کمی دارند و می‌خواهند با گذراندن این دوره ، توانایی  و مهارت خود را در استفاده از کامپیوتر افزایش دهند.

بدین منظور سازمان فنی حرفه ای استانداردهایی را برای تالیف کتب کاربر ICDL  مقدماتی با سر فصلهای مشخص در نظر گرفته است. ناشران با در نظر گرفتن این موضوع کتابهای آموزشی کاربر ICDL  مقدماتی را تدوین و منتشر نموده اند که کارجویان بتوانند با اتمام دوره آموزشی و مطالعه مطالب مندرج در کتاب  مهارتهای لازم را برای کار با کامپیوتر بدست آورند.

ما در موسسه آموزشی بازتاب علم امکان تهیه کتب مورد نظر را برای شما کارجویان عزیز فراهم آورده ایم، فقط کافیست برای تهیه کتاب با ما تماس بگیرید.

دوره ICDL مقدماتی برای چه اشخاصی مفید است؟

همانطور که در بخش های  بالا  اشاره کردیم کارجویان در هر سنی و شرایطی که هستند با گذراندن دوره ICDL  مقدماتی می توانند با  مفاهیم اولیه کامپیوتر آشنا شوند واعتماد به نفس لازم را برای کار با کامپیوتر بدست آورند.  یادگیری  ICDL مقدماتی  به عنوان یک دوره پیش نیاز در علوم  کامپیوتر، می تواند زمینه رشد و پیشرفت شما را در هر موقعیتی فراهم آورد.

۱- دانشجویان درهر رشته و مقطع تحصیلی

۲- کارمندان شاغل در ادارات دولتی و غیردولتی

۳- افرادی که نیاز به ارتقاء شغلی دارند

۴- کسانی که قصد ورود به بازار کار را دارند

۵- کسانی که می خواهند در زمان کوتاه تر مهارت کامپیوتری بدست آورند

۶- علاقه مندان به دنیای کامپیوتر

۷- برای افراد خانه دار، نوجوانان و جوانان

با ثبت نام در دوره ICDL مقدماتی چه امکاناتی دریافت می‌کنید؟

 

۱ استفاده هر شخص از یک سیستم
۲ ارائه مدرک ICDL مقدماتی کاملا معتبر
۳ آموزش زیر نظر اساتید برجسته و با سابقه
۴ آموزش براساس کتابICDL سازمان فنی و حرفه ای
۵ انجام پروژه های عملی سر کلاس

مزایای کسب مهارتهای ICDL مقدماتی :

  پیش نیاز تمام دوره های دیگر مرتبظ با کامپیوتر

  تسلط به مهارت های اولیه کامپیوتر

  کاهش اشتباهات در انجام امور دفتری

  افزایش قابلیت کامپیوتری کارجویان و کارمندان

  کاهش هزینه های ناشی از نداشتن تسلط کافی به کامپیوتر

  دریافت گواهینامه داخلی فوری و معتبر

  افزایش بازدهی و سرعت عمل در انجام کارها

  تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت و توانائی کارمندان در محیط کار

  مهیا کردن شرایط پایه برای همه مردم فارغ ازهر نوع تحصیلاتی

پس از شرکت در دوره آموزش مقدماتی ICDL چه مطالبی یاد می گیریم؟

 

شرکت کنندگان در دوره آموزشی ICDL مقدماتی به طور کلی با تمام نکات و موضوعاتی که یک کارجو در زمینه مهارتهای ابتدایی کامپیوتر  باید ازآن مطلع باشد، آشنا می شوند. بخشی از این موضوعات به شرح زیر می باشد:

 

  آشنایی با مبانی کامپیوتر و مفاهیم پایه فن آوری اطلاعات و ارتباطات (IT)

در این دوره کارجو با مفاهیم اولیه کامپیوتر مانند تعریف سخت افزار و نرم افزار، اصطلاحات فناوری اطلاعات از جمله  ذخیره کردن داده‌ها،  انواع حافظه های کامپیوتر، واحدهای اندازه گیری حافظه ،انواع شبکه و کاربرد شبکه‌های اطلاعاتی در پردازش و با مفهوم امنیت داده ها  آشنا می شود.

  آشنایی با سیستم عامل ویندوز و استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایلها (WINDOWS)

در این  بخش کارجو می تواند استفاده از عملکرد پایه کامپیوتر شخصی و سیستم‌عامل خود را یاد بگیرد همچنین کار با محیط داخلی ویندوز  (Desktop) و نوار وظیفه، مدیریت فایل‌ ها، پوشه‌ ها، پنجره‌ ها و چگونگی کپی، انتقال و یا حذف پوشه‌ها و …. را بیاموزد. علاوه بر اینها کارجو باید قادر یاشد  از ابزارهای جستجو، ویرایش و مدیریت چاپ در سیستم عامل خود به خوبی استفاده نماید.همچنین توانایی تنظیم زمان و تاریخ کامپیوتر و توانایی اضافه کردن زبان های مختلف  به ویندوز را می آموزد.

  اطلاعات و ارتباطات (آشنایی و کار با اینترنت و پست الکترونیک)

در این دوره کارجو  کاربرد عمومی اینترنت را فرا می گیرد و وارد دنیای جذاب اینترنت می شود و  می‌تواند جستجو در وب یا اصطلاحاً وب گردی را با استفاده از مرورگرها و موتورهای جستجو یاد بگیرد. با آموختن این دوره شما می توانید فایلهای مختلف مانند آهنگ ، عکس ، فیملم و هر چیز مورد نیاز خود را دانلود کنید.  کارجو می تواند برای خود صندوق پستی بسازد،  Email دریافت کرده و ارسال کند و پیامهای خود را در صندوق پستی سازماندهی و مدیریت کند.

در این دوره به چه پرسش هایی پاسخ داده می شود؟

حتماً در بین اطرافیان خود به کسانی بر خورده ایم که همیشه از کار با کامپیوتر ترس داشته اند و همین  امر باعث شده که از آشنایی و کار با دنیای کامپیوتر دوری می کنند و مشاغل خود را به همان حالت سنتی پیش می برند، ولی ما در موسسه آموزشی بازتاب علم این امکان را فراهم آورده ایم که کارجویان ابتدا با ثبت نام در دوره ICDL  مقدماتی با مفاهیم پایه آشنا شوند و انگیزه آنها برای گذراندن دوره های دیگر بیشتر شود.  در این دوره به برخی از پرسشهای شما برای چگونگی کار با کامپیوتر و اینترنت پاسخ داده می شود.

سوالات دوره ICDL

۱. یک کامپیوتر شخصی (PC) ازچه اجزایی تشکیل شده است؟

۲. CPU چیست و چه کاری انجام می دهد و از چه بخشهایی تشکیل شده است؟

۳انواع حافظه های کامپیوتر کدامند؟

۴واحدهای اندازه گیری در کامپیوتر کدامند؟

۵. انواع شبکه های کامپیوتری کدامند؟

۶. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی چه کاربردی دارد؟

۷. مدیریت و ذخیره فایلها و پوشه ها چگونه انجام می شود؟

۸. چگونه میز کار ویندوز را به دلخواه تنظیم کنیم؟

۹. چگونه مشخصات عمومی کامپیوتر خود را بشناسیم؟

۱۰. چگونه در ویندوز فایلها و پوشه های مورد نیاز را جستجو کنیم؟

۱۱. چگونه در ویندوز برنامه ای را نصب یا حذف کنیم؟

۱۲. چگونه فایلی را فشرده سازی کنیم یا از حالت فشرده خارج کنیم؟

۱۳. چگونه یک زبان دلخواه به کیبرد اضافه کنیم؟

۱۴. چگونه جستجو در اینترنت را انجام دهیم؟

۱۵. چگونه یک صفحه وب را در لیست مورد علاقه مرورگر خود قرار دهیم؟

۱۶. چگونه در مرورگر خود لیست صفحات بازدید شده (History) را ببینیم؟

۱۷. چگونه در اینترنت متن، عکس، آهنگ و فیلم دانلود کنیم و در سیستم خود ذخیره کنیم؟

۱۸. چگونه برای خود G-mail بسازیم؟

۱۹. چگونه با نرم افزار Outlook کار کنیم؟

۲۰. چگونه با پست الکترونیکی یا E-MAIL کار کنیم؟

چگونه گواهینامه دوره ICDL مقدماتی صادر می شود؟

موسسه آموزشی بازتاب علم یکی از معتبرترین مراکز آموزش سازمان فنی حرفه ای  می باشد که مجوز برگزاری بسیاری از دوره ها را دارد. یکی از این دوره ها، دورهICDL   مقدماتی می باشد که شامل سه  مهارت مبانی کامپیوتر، آشنایی با سیستم عامل (WINDOWS)  و آشنایی با اینترنت (INTERNET)  می باشد .

ما علاوه بر برگزاری دوره های آموزش کامل ICDL ،  دوره  ای تحت عنوان ICDL  مقدماتی  به عنوان مهارت پیش نیاز و به صورت کاربردی در بازتاب علم  برگزار می کنیم . کارجویان گرامی پس از اتمام دوره  و بسیار سریع از موسسه آموزشی بازتاب علم مدرک داخلی معتبر دریافت می کنند.

موسسه آموزشی بازتاب علم  مهارت‌های هفتگانه ICDL را بصورت جداگانه برگزار کرده و برای هر دوره مدرک معتبر داخلی از سوی موسسه  ارائه میشود.

 

برای گرفتن مدرک سازمان فنی حرفه ای می توانید صفحه  دوره آموزش ICDL  قسمت گواهینامه دوره را مطالعه نمایید.

 

استعلام گواهینامه مهارت

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

سوالات متداول در خصوص دوره آموزش مقدماتی ICDL

متقاضیان محترم میتوانند با تماس با موسسه آموزشی بازتاب علم  و یا از طریق سایت موسسه www.baztabelm.com، از تاریخ های برگزاری کلاس در محل آموزشگاه اطلاع کسب نمایند و در دوره مورد نظر ثبت نام نمایند.

دوره ICDL شامل ۷ مهارت به صورت جامع و کامل  است که به صورت متوالی برگزار می شود، ولی دوره ICDL مقدماتی شامل سه مهارت پایه می باشد و برای کسانی که می خواهند دوره ها را به صورت تک دوره در زمانهای مختلف آموزش ببینند مناسب است.

در موسسه آموزشی بازتاب علم دوره ها به صورت گروهی و خصوصی برگزار می شود. کلاسهای  ICDL مقدماتی گروهی ۱۲ جلسه و کلاسهای خصوصی بین ۸ تا ۱۰ جلسه می باشد.

بله ما در موسسه آموزشی بازتاب علم مدرک داخلی معتبر بر مبنای اینکه شما این دوره را با موفقیت گذرانده اید به صورت رایگان تقدیم می کنیم.

شهریه کلاس آموزش  ICDL مقدماتی همانند دیگر دوره ها توسط سازمان فنی حرفه ای اعلام می شود که موسسه آموزشی بازتاب علم شهریه مذکور را به صورت نقد یا اقساط در طی دوره دریافت می کند. شما می توانید شهریه دوره ICDL را بر اساس نوع انتخاب خود  در قسمت بالای همین صفحه مشاهده کنید.

‫۵/۵ ‏‫(۴ نظر)‬

توضیحات تکمیلی

نوع دوره

حضوری – تک نفره, حضوری – گروهی, دانلود ویدئوی دوره, مجازی – تک نفره, مجازی – گروهی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش ICDL – مقدماتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش ICDL – مقدماتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *