دوره آموزش Asp.net

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

Asp.net یکی از چارچوب‌های بسیار مهم و کاربردی برای ایجاد صفحات وب است. این چارچوب دارای امکانات و مزایای بسیار زیادی برای طراحی وب بوده و بسیاری از برنامه‌نویسان از آن استفاده می‌کنند. پروژه‌های Asp.net را هم می‌توان با زبان برنامه‌نویسی C# و هم Vb.net طراحی و ایجاد کرد. به دلیل مزایای بسیار زیادی که وب‌سایت‌های ساخته‌شده با این چارچوب دارند، افراد زیادی علاقه‌مند به یادگیری این زبان هستند. شرکت در دوره آموزش Asp.net به‌صورت کامل نحوه استفاده از این چارچوب را در اختیار شما قرار داده و به‌راحتی می‌توانید وب‌سایت‌های موردنظر خود را ایجاد کنید.

مؤسسات آموزشی مختلفی در زمینه آموزش‌های برنامه‌نویسی فعالیت می‌کنند. موسسه بازتاب علم یکی از مؤسسات معتبر فعال در این زمینه است که خدمات آموزشی متنوعی را برای علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. تمام آموز‌ش‌های این موسسه به‌صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شده تا تمام علاقه‌مندان بتوانند این زبان برنامه‌نویسی جذاب را آموزش ببینند.

معرفی زبان برنامه‌نویسی Asp.net

.NET یک پلتفرم توسعه دهنده است که از ابزارها، زبان‌های برنامه‌نویسی و کتابخانه‌های مختلفی به‌منظور ایجاد انواع مختلف برنامه‌های کاربردی تشکیل شده است. ASP.NET پلتفرم توسعه‌دهنده .NET را با ابزارها و کتابخانه‌های گفته‌شده به‌طور خاص برای ایجاد برنامه‌های وب توسعه می‌دهد. این زبان با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی سمت کاربر و به کمک زبان برنامه‌نویسی C# به شما امکان می‌دهد وب‌سایت‌های پویا و بسیار کاربردی ایجاد نمایید.

Asp مخفف Active Server Page است که برای ایجاد صفحات وب به‌صورت رایگان ارائه شده است. Asp.net درواقع یک تکنولوژی مهم و کاربردی است که برای ایجاد صفحات وب از کتابخانه‌ها و ابزار ارائه شده در .net استفاده می‌کند.

در ادامه مهم‌ترین مواردی که Asp به پلتفرم .net به‌منظور ایجاد وب‌سایت اضافه می‌کند معرفی شده‌اند:

  • چارچوب اصلی برای پردازش درخواست‌های وب در C# یا F#
  • نحوه قالب‌سازی صفحه وب، معروف به Razor ، برای ایجاد صفحات وب پویا با استفاده از زبان برنامه‌نویسی C#
  • کتابخانه‌های الگوهای رایج وب، مانند Model View Controller (MVC)
  • سیستم احراز هویت شامل کتابخانه‌ها، پایگاه داده و صفحات الگو برای مدیریت ورود به سیستم، ازجمله احراز هویت چندمرحله‌ای و احراز هویت خارجی با Google ، Twitter و موارد دیگر
  • برنامه‌های افزودنی ویرایشگر برای تکمیل کد و سایر عملکردهایی که به‌صورت خاص برای توسعه صفحات وب استفاده می‌شوند

یادگیری Asp.net چه مزیتی دارد؟

یادگیری این زبان مزیت‌های بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. ازآنجایی‌که وب سایت‌های طراحی شده با Asp.net امنیت بسیار بالایی دارند برای وب سایت‌های مهم مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت‌ها و سازمان‌های بسیار بزرگی به دنبال استخدام افراد حرفه‌ای در این زمینه هستند. با یادگیری این زبان فرصت‌های شغلی بسیار عالی به دست می‌آورید.

.net کتابخانه‌ای بسیار مهم و کاربردی است که هنگام طراحی سایت با Asp.net از این ابزار استفاده می‌کنید. یادگیری این چارچوب مهم به شما امکان می‌دهد با استفاده از این کتابخانه‌ها و ابزار، سایت‌های بسیار کاربردی و مهمی را ایجاد نمایید.

مهم‌ترین ویژگی وب‌سایت‌های ساخته شده با Asp.net کدم‌اند؟

وب‌سایت‌هایی که با استفاده از Asp.net طراحی شده‌اند مزایای بسیار زیادی دارند. مهم‌ترین ویژگی این وب‌سایت‌ها در ادامه عنوان شده است:

  • سریع و مقیاس‌پذیر: این زبان برنامه‌نویسی از بسیاری از چارچوب‌های معروف و شناخته‌شده برای طراحی وب‌سایت سریع‌تر عمل می‌کند.
  • ایجاد برنامه‌های ایمن: NET از پروتکل‌های احراز هویت استاندارد پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های ذاتی این زبان به محافظت از برنامه‌های شما در برابر حملات (XSS) و درخواست‌های جعلی (CSRF) کمک می‌کند. ASP.NET یک پایگاه داده داخلی کاربر با پشتیبانی از احراز هویت چندمرحله‌ای و احراز هویت خارجی با Google ، Twitter و موارد دیگر ارائه می‌دهد.
  • توسعه‌دهندگان فعال: وجود گروهی از توسعه‌دهندگان فعال در Stack Overflow ، انجمن‌هایNET و موارد دیگر، می‌توانید به‌راحتی پاسخ سؤالات خود را پیرامون برنامه‌نویسی با این زبان پیدا کنید.
  • منبع باز: NET. کاملاً به‌صورت منبع باز ارائه‌شده است. بیش از ۱۰۰،۰۰۰ مشارکت پیرامون این زبان وجود داشته و ۳۷۰۰ شرکت در حال حاضر در پروژه پیشرفت این زبان مشارکت می‌کنند.
  • استفاده از فضای هاستینگ رایگان Azure
asp-net

دوره آموزش Asp.Net برای چه اشخاصی مفید است؟

۱- اگر به دنیای طراحی سایت علاقه داشته و قصد فعالیت در این حوزه را دارید، Asp.net یکی از گزینه‌های بسیار عالی و کاربردی برای شما است.
۲- افرادی که قصد دارند در مراکز دولتی و خصوصی مهم استخدام شوند.
۳- کسانی که قصد دارند طراحی وب‌سایت را آموزش دیده و به‌صورت فریلنسری در این زمینه فعالیت کنند.
۴- افرادی که قصد کسب درآمد از طریق طراحی و ایجاد وب‌سایت‌های کاربردی و ایمن دارند.

سرفصل‌های ارائه‌شده در دوره آموزش ASP.net کدامند؟

آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی سمت کاربر ازجمله CSS، HTML و جاوا اسکریپت

آموزش کامل استفاده از پایگاه داده SQL SERVER

معرفی زبان برنامه‌نویسی سی شارپ

آشنایی با Master Pageها و نحوه ایجاد و کار با آن‌ها

آموزش نحوه استفاده از Templateهای آماده

بررسی Eventها

نحوه بارگذاری فایل‌ها و تصاویر مختلف

کار با Session

نحوه استفاده از اشیاء

آموزش نحوه کار با Validator

بررسی مفاهیم SQL

آموزش دستورات SELECT، INSERT، UPDATE و DELETE

بررسی کنترل GridView ، DetailsView و FormView

ایجاد صفحات وب ساده تا پیشرفته با آموزش‌های ارائه شده

امکاناتی که با شرکت در این دوره آموزشی در اختیار شما قرار می‌گیرند کدامند؟

شرکت در دوره آموزش Asp.net موسسه آموزشی بازتاب علم امکانات و مزایای مختلفی برای شما به همراه دارد. در این دوره ابتدا به‌صورت مقدماتی با CSS و HTML آشنا می‌شوید. همچنین با مفاهیم پایگاه داده و استفاده از بانک اطلاعاتی SQL SERVER آشنا شده و تمام دستورات SQL را می‌آموزید.

آشنایی با مفاهیم اولیه چارچوب Asp.net و دستورات موردنیاز برای طراحی سایت به شما آموزش داده می‌شود. همچنین به‌صورت کاملاً عملی مثال‌های متنوعی از ساده تا پیچیده به شما آموزش داده شده تا پس از گذراندن این دوره بتوانید صفر تا صد وب‌سایت موردنظر خود را با این چارچوب پیاده سازی کنید.

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

سوالات متداول در خصوص دوره

این چارچوب بانک اطلاعاتی بسیار بزرگ و مفیدی از Syntax‌ها را برای کاربران خود ارائه داده تا به کمک آن‌ها وب‌سایت‌های پویا ایجاد کنند.

یادگیری هر زبان و چارچوب برنامه‌نویسی و طراحی سایتی به خود فرد بستگی دارد. این چارچوب نیز مشابه سایر روش‌های طراحی سایت نیاز به آموزش و تمرین زیاد دارد. استفاده از منابع مفید و تلاش فرد، همچنین آشنایی با پیش نیازها می‌تواند یادگیری را آسان کرده و در کمترین زمان ممکن شما را به یک طراح سایت حرفه‌ای تبدیل کند.

بله. یادگیری این چارچوب نیاز به آموزش پیش نیازهای خاصی دارد. در ابتدا باید نحوه طراحی قالب برای وب‌سایت را آموزش ببینید. برای این کار یادگیری HTML و CSS، همچنین یادگیری جاوا اسکریپت و جی کوئری مهم است. پس از آن باید با نحوه کار با پایگاه داده و دستورات SQL نیز آشنا باشید. درنهایت یادگیری زبان برنامه‌نویسی C# نیز می‌تواند یادگیری ASP.net را برای شما آسان کند. البته همان‌طور که گفته شد می‌توان به جای C# از ویژوال بیسیک استفاده کرد که با توجه به سلیقه افراد انتخاب می‌شود.

استفاده از برنامه کاربردی Visual Studio Code می‌تواند برای نوشتن و اجرای کدهای Asp.net مورد استفاده قرار بگیرد. این برنامه دارای حجم پایینی بوده و برای تمام افراد مبتدی و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدت زمان کلاس حدود ۱ ماه ونیم می باشد.

دوره‌های آموزشی این موسسه به صورت حضوری و آنلاین با ظرفیت محدود برگزار می‌شود. برای اطلاع از نحوه برگزاری هر دوره به همراه هزینه شرکت در دوره می‌توانید به وب‌سایت مراجعه کرده یا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش Asp.net”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش Asp.net”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *