دوره آموزش ورد WORD

 

مجتمع بازتاب علم

 

بزودی

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

بررسی اجمالی دوره آموزش Word

یکی از متداولترین واژه پردازها، نرم افزار WORD می باشد. منظور از واژه پرداز همان تایپ و ویراستاری می باشد، که نرم افزارهای واژه پرداز امکان نگارش، ویرایش اسناد، قالب بندی و چاپ اسناد را مهیا می سازند. این نرم افزار محصول شرکت مایکروسافت می باشد که در بسته نرم افزاری مایکروسافت آفیس قرار دارد و می توان از آن به عنوان پرطرفدارترین محصول این شرکت نام برد.

ما در موسسه آموزشی بازتاب علم این امکان را برای کارجویانی که با اصول اولیه کامپیوتر آشنا هستند فراهم آورده ایم که با شرکت در دوره های آموزشی ورد بتوانند به اهداف کاری و علمی خود در زمان کوتاه نزدیک شوند. لازم به ذکر است که این نرم افزار با داشتن قابلیتهای خاص و کاربردی جزء بهترین نرم افزارهای اداری می باشد.

این دوره زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و با استفاده از اساتید مجرب و با سابقه  در محیطی کاملاً آموزشی که مورد تایید این سازمان می باشد برگزار می شود. کارجویان پس از گذراندن و اتمام دوره آموزشی  ورد، اصول تایپ سریع، صفحه آرایی، درج جدول، ترسیم اشکال و نمودار،  چاپ و کار با چاپگر را یاد می گیرند.

 

// نکته: پیش نیاز دوره ورد آشنایی با ICDL  مقدماتی می باشد.

تصویر 1 دوره ورد

برنامه آموزشی دوره WORD

ما در موسه آموزشی بازتاب علم تلاش کرده ایم با زبانی ساده و قابل فهم و کاربردی به آموزش مفاهیم ورد بپردازیم و به گونه ایی عمل کنیم که کارجویان از فراگیری این دوره نهایت لذت و استفاده را ببرند.
مدرسین ما آموزش را از سطح مبتدی و مقدماتی شروع کرده، این دوره برای افراد مبتدی یا کسانی که آشنایی کمی با نرم افزار ورد دارند مناسب است.
برنامه آموزشی دوره ورد در موسسه آموزشی بازتاب علم به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود، کارجویان بر اساس هزینه و زمانبندی می توانند در هر یک از دوره های مد نظر خود شرکت نمایند و استفاده بهینه را از آموزش داشته باشند.
این دوره برای کارجویانی که به صورت گروهی در کلاس ها شرکت می کنند بر اساس ۷ جلسه آموزشی برنامه ریزی شده است که مدت زمان هر جلسه یک ساعت ونیم می باشد. برای کارجویان که در کلاسهای خصوصی شرکت می کنند بر اساس میزان یادگیری کارجو کلاسها بین ۴ تا ۵ جلسه برگزار می شود.

پیشنهاد ویژه: ما به کارجویانی که علاقه مند به ارتقای سطح تسلط خود به نرم افزارهای آفیس می باشند ثبت نام در دوره آموزش جامع ICDL را پیشنهاد می کنیم.

نکته: پیش نیاز دوره ورد، دوره آموزش ICDL مقدماتی می باشد.

منابع آموزشی دوره آموزش Word 

دوره  آموزشی ورد یکی از مؤثرترین و کاربردی ترین دوره های ماکروسافت آفیس است، و همانطور که قبلاً اشاره شد دوره آموزش Microsoft Word چهارمین مهارت ازسری مهارتهای هفتگانه دوره ICDL  می باشد. این دوره برای افرادی تدوین شده که با اصول پایه و مقدماتی  کامپیوتر آشنایی دارند  یعنی دوره ICDL مقدماتی را به اتمام رسانیده اند و می‌خواهند با گذراندن  دوره ورد ، توانایی  و مهارت خود را در زمینه نگارش،طراحی جدول، تایپ و ویراستاری اسناد افزایش دهند.

بدین منظور سازمان فنی حرفه ای استانداردهایی را برای تالیف کتب  WORDبا سر فصلهای مشخص درنظر گرفته است. ناشران با در نظر گرفتن این موضوع کتابهای آموزشی ورد  را تدوین و منتشر نموده اند که کارجویان بتوانند با اتمام دوره آموزشی و مطالعه مطالب مندرج در کتاب در آزمون شرکت نموده و مدرک ورد  را دریافت نمایند.

ما در موسسه آموزشی بازتاب علم امکان تهیه کتب مورد نظر را برای شما کارجویان عزیز فراهم آورده ایم، فقط کافیست برای تهیه کتاب با ما تماس بگیرید.

دوره Word برای چه اشخاصی مفید است؟

برنامه Word بهترین نرم افزار ویرایشگر متن است، که قابلیتهای فراوانی را در زمینه کار با اسناد و ویرایش آن برای  کارجو فراهم می سازد و به کارجو این امکان را می دهد به راحتی و با صرف کمترین زمان، اسناد شخصی و اداری مورد نیاز خود را ایجاد کند.

تصویر 2 دوره word

۱- کارجویانی که قصد استخدام شدن در شرکت های دولتی و خصوصی را دارند

۲- کارمندان شاغل در ادارات دولتی و غیردولتی

۳- دانشجویان و دانش آموزانی که در انتهای دوره آموزشی خود باید پایان نامه و گزارش کار ارائه نمایند

۴- افرادی که نیاز به ارتقاء شغلی دارند

۵- علاقه مندان به نرم افزار آفیس

۶- برای افراد خانه دار، نوجوانان و جوانان

با ثبت نام در دوره Word چه امکاناتی دریافت خواهید کرد؟

 

۱ استفاده هر شخص از یک سیستم
۲ ارائه مدرک داخلی معتبر ورد
۳ آموزش زیر نظر اساتید برجسته و با سابقه
۴ آموزش براساس کتاب ورد سازمان فنی و حرفه ای
۵ انجام پروژه های عملی در طول آموزش
۶ شرکت در کلاسهای تایپ به صورت رایگان

مطالبی که در دوره ورد یاد می گیرید.

 

شرکت کنندگان در دوره آموزشی ورد به طورکلی با تمام نکات و موضوعاتی که یک کارجو در زمینه نگارش اسناد، ویراش وچاپ باید ازآن مطلع باشد، آشنا می شوند. در آموزش Word لازم است کارجو مطالب زیررا فرا بگیرد.

  تنظیمات محیط واژه پرداز و آشنایی با منوها

  تنظیمات سند و آشنایی با اصول تایپ

  ایجاد، ذخیره سازی و ویرایش سند

  قالب بندی متن و تراز بندی پاراگراف

  تایپ فرمولهای ریاضی

  تنظیم پرش کلید Tab

  ایجاد فهرست شماره دار و نشانه دار

  استفاده از سبک ها در سند

  جستجو و جایگزینی عبارات در سند

  توانایی درج اشیاء و تنظیمات مرتبط

  ایجاد و قالب بندی جدول

  ترسیم نمودارهای سازمانی در اسناد

  درج پاورقی در سند

  ایجاد و تنظیم سرصفحه و پا صفحه

  ادغام پستی

  آماده سازی سند و تنظیم خروجی آن

  قابلیت غلط یاب خودکار

  تنظیم حاشیه صفحه و چاپ سند

در این دوره به چه پرسش هایی پاسخ داده می شود؟

Word یکی از محبوب ترین نرم افزار های ویرایش متن در جهان است و جزء اولین نرم افزارهایی است که هرفرد سعی در یادگیری آن دارد، زیرا هر شخصی درهرموقعیت شغلی و تحصیلی که قرار دارد با آن سر کارخواهد داشت.
شما با گذراندن دوره ورد می توانید بسیاری از مشکلاتی که در حین کار به آن برخورد نموده اید را حل نمایید. با شرکت دردوره ورد موسسه آموزشی بازتاب علم به بسیاری از پرسشهای شما پاسخ داده می شود. برخی ازاین پرسشها به شرح زیر می باشد:

تصویر 3 آموزش Word

۱. چگونه یک سند در ورد ایجاد کرده و آنرا در یک مسیر مشخص با نام دلخواه ذخیره کنیم؟

۲. چگونه نوار ابزارهای مورد نیاز را نمایش داده و سایر نوارابزارها را مخفی نمایید؟

۳چگونه قالب بندی اسناد و ویراستاری را در ورد انجام دهیم؟

۴چگونه در ورد می توانیم کلمات را جستجو و کلمه جدید را جایگزین آن کنیم؟

۵. درج کاراکترهای ویژه (Symbol) چگونه انجام می شود؟

۶. روشهای ترازبندی پاراگراف چگونه انجام می شود؟

۷. چگونه فهرست ایجاد کنیم؟

۸. چگونه در اطراف متن یا صفحه کادر ایجاد کنیم؟

۹. چگونه جدول ایجاد کنیم و قالب بندی جدول را به دلخواه تنظیم نماییم؟

۱۰. چگونه موضوعات گرافیکی (عکس، اشکال هندسی، نمودارهای سازمانی و متن های هنری) در داخل سند ایجاد و آنها را ویرایش کنیم؟

۱۱. چگونه درسند سرصفحه و پا صفحه ایجاد کنیم؟

۱۲. چگونه سند را برای چاپ آماده کنیم؟

چگونه گواهینامه دوره ورد (Word) صادر می شود؟

موسسه آموزشی بازتاب علم یکی از معتبرترین مراکز آموزش سازمان فنی حرفه ای می باشد که مجوز برگزاری بسیاری از دوره ها را دارد. یکی از این دوره ها، دوره ورد  می باشد.

کارجویانی که برای استخدام و اشتغال نیاز به مدرک فوری و همچنین معتبر  دوره آموزشی ورد  که قابل ارائه به شرکتها و سازمانها  باشد را دارند  می توانند پس از اتمام دوره  و بسیار سریع از موسسه آموزشی بازتاب علم مدرک داخلی معتبر دریافت کنند که این دوره را با موفقیت گذرانده اند. ولی اگر کارجویان مدرک ورد سازمان  فنی حرفه ای را بخواهند می بایست  پس از شرکت در دوره آموزش ورد موسسه آموزشی بازتاب علم ، برای اخذ مدرک ورد فنی حرفه ای ثبت نام نمایند.

موسسه آموزشی بازتاب علم مهارت‌های هفتگانه ICDL را بصورت جداگانه برگزار کرده و برای هر دوره مدرک معتبر داخلی از سوی موسسه ارائه می‌شود.

 

نکته: ما به کارجویانی که نیاز به مدرک فنی حرفه ای دارند شرکت در دوره جامع ICDL را پیشنهاد می کنیم. برای گرفتن مدرک هفتگانه ICDL توانید صفحه دوره آموزش ICDL را مطالعه نمایید.

 

استعلام گواهینامه مهارت

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

سوالات متداول در خصوص دوره آموزش ورد

محتوای تدریس شده در کلاس های ورد گروهی و خصوصی هیچ تفاوتی ندارند و تمام سرفصلهای آموزشی دوره ورد به صورت کامل در همه کلاسها تدریس می شود. تفاوت بین این کلاس های در تعداد جلسات، نحوه برگزاری، هزینه و مدت زمان دوره آموزش ورد می باشد.

دوره آموزش Word برای کارمندان، دانشجویان، حسابداران و فارغ التحصیلان جویای کار مفید می باشد.

شهریه کلاس ورد همانند دیگر دوره ها توسط سازمان فنی حرفه ای سالانه اعلام  می شود که موسسه آموزشی بازتاب علم شهریه مذکور را به صورت نقد یا اقساط در طی دوره دریافت می کند. شما می توانید شهریه دوره WORD  را در قسمت بالای همین صفحه مشاهده کنید.

کارجویان محترم میتوانند با تماس با موسسه آموزشی بازتاب علم و یا از طریق سایت موسسه www.baztabelm.com، از تاریخ های برگزاری کلاس در محل آموزشگاه اطلاع کسب نمایند و در دوره ثبت نام کنند.

‫۵/۵ ‏‫(۴ نظر)‬

توضیحات تکمیلی

نوع دوره

حضوری – تک نفره, حضوری – گروهی, دانلود ویدئوی دوره, مجازی – تک نفره, مجازی – گروهی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش ورد WORD”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش ورد WORD”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *