دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

اندروید سیستم عاملی برای تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، رایانه‌های لوحی و برخی از دستگاه‌های الکترونیکی صفحه لمسی است که توسط گوگل ایجاد و پشتیبانی می‌شود. این سیستم‌عامل به کاربر امکان می‌دهد فعالیت‌های موردنظر خود را به صورت بصری و با حرکات دست بر روی صفحه انجام می‌دهند. گوگل همچنین از سیستم‌عامل اندروید در تلویزیون‌ها، اتومبیل‌ها و ساعت‌های مچی استفاده می‌کند که هر کدام دارای یک رابط کاربری منحصر به فرد هستند. از این رو شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید به شما توصیه می گردد.

به دلیل اهمیت و کاربردهای بسیار زیاد این سیستم‌عامل یادگیری زبان برنامه‌نویسی اندروید طرفداران بسیار زیادی دارد. منابع آموزشی زیادی برای شروع یادگیری اندروید در دسترس هستند. موسسات علمی مختلفی نیز در این زمینه فعالیت داشته و کلاس‌های آموزشی بسیار مفیدی برگزار می‌کنند. موسسه علمی آموزشی بازتاب علم از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش اندروید به علاقه‌مندان است. این موسسه دوره‌های آموزشی خود را به صورت حضوری و آنلاین برگزار نموده و با شرکت در این دوره‌های می‌توانید به برنامه‌نویس حرفه‌ای اندروید تبدیل شوید.

معرفی زبان برنامه‌نویسی اندروید

اندروید یک بسته نرم افزاری و سیستم عامل مبتنی بر لینوکس برای دستگاه های تلفن همراه مانند رایانه‌های لوحی و تلفن‌های هوشمند است. این سیستم‌عامل توسط Google توسعه یافته است. برای نوشتن کدهای اندروید عمدتا از زبان جاوا استفاده می‌شود. البته در کنار از برخی دیگر از زبان‌های برنامه‌نویسی نیز استفاده می‌شود. هدف از پروژه اندروید ایجاد یک محصول موفق در دنیای واقعی است که تجربه موبایل را برای کاربران نهایی بهبود بخشد. مهم‌ترین ویژگی‌های زبان برنامه‌نویسی اندروید به صورت زیر هستند:

  • منبع باز است.
  • هر فردی می‌تواند پلتفرم اندروید را مطابق با ایده و نیاز خود سفارشی کند.
  • ایده‌های بسیار زیادی برای تولید برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی اندروید وجود دارد.
  • برنامه‌نویسی اندروید دارای ویژگی‌های جالبی است که برای ساخت برنامه‌های مختلف در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌گیرند.

اهمیت شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

تلفن‌های هوشمند در سال‌های اخیر جایگاه مهمی در زندگی افراد پیدا کرده‌اند. گوشی‌هایی با تعداد زیادی برنامه‌ کاربردی مهم که برای تمام فعالیت‌های روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. داشتن ایده‌های نو و بکر در زمینه تولید اپلیکیشن‌های مفید و کاربردی به افراد کمک می‌کند موقعیت شغلی مناسبی به دست آورده و با عملی کردن ایده‌های خود جایگاه مهمی در جامعه کسب کنند. اندروید سیستم‌عامل بسیار مهمی است که بیش از ۸۰ درصد از موبایل‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی لمسی را در بر گرفته است. تولید اپلیکیشن برای این سیستم‌عامل نیازمند آشنایی و تسلط کافی بر زبان برنامه‌نویسی اندروید است.

اگر به آموزش اندروید پرداخته و به برنامه‌نویس حرفه‌ای در این زمینه تبدیل شوید، فرصت‌های شغلی بسیار زیادی برای شما فراهم می‌شود. زیرا امروزه شرکت‌ها و استارتاپ‌های بسیار زیادی در زمینه تولید اپلیکیشن‌های اندروید فعالیت می‌کنند و یا برای فعالیت‌های خود نیازمند برنامه‌نویس حرفه‌ای برای پشتیبانی، به روزرسانی و … هستند. علاوه بر آن یادگیری این زبان به شما کمک می‌کند تا ایده‌های کاربردی و جذاب خود را پیاده‌سازی کنید.

آموزش اندروید

شرکت در دوره‌های آموزش اندروید چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهد؟

همان‌طور که گفته شد برنامه‌نویسی اندروید به دلیل همه‌گیری استفاده از گوشی‌ها و وسایل هوشمند جایگاه مهمی پیدا کرده است. افراد بسیاری قصد یادگیری این زبان برنامه‌نویسی را داشته تا بتوانند وارد دنیای ساخت اپلیکیشن‌های کاربردی و مهم شوند. اما شرکت در دوره‌های آموزشی اندروید چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهد؟

موسسه بازتاب علم به صورت حضوری و آنلاین دوره‌های آموزش اندروید را برگزار می‌کند. در این دوره تمام مباحث مهم و کاربردی اندروید از پایه تا پیشرفته به شما آموزش داده می‌شود. تمام مباحث به صورت کاملا عملی آموزش داده شده و مثال‌های کاربردی به همراه آن‌ها ارائه می‌شود. با پایان یافتن این دوره بر تمام مباحث اندروید مسلط شده و می‌توانید اپلیکیشن‌های کاملا کاربردی ایجاد کنید. در پایان دوره مدرک کاملا معتبر ارائه می‌شود تا برای فرصت‌های شغلی مختلف و استخدام در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

مهم‌ترین مزیت‌های دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

اندروید از کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است. این زبان دارای مزیت‌های بسیار زیادی است و طرفداران خاص خود را در سراسر دنیا دارد. مزیت‌های مهم این زبان باعث شده برای ساخت برنامه‌های کاربردی مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. مهم‌ترین مزیت‌های زبان برنامه‌نویسی اندروید در ادامه معرفی شده‌اند:

  • منبع باز بودن سیستم‌عامل اندروید
  • توسعه آسان و کم هزینه برنامه‌های اندروید
  • وجود ابزارک‌های مفید برای ایجاد برنامه
  • کاربردی و پرفروش بودن برنامه‌های اندروید

دوره آموزش برنامه نویسی اندروید برای چه افرادی مناسب است؟

اندروید نیز همانند بسیاری از زبان‌های برنامه‌نویسی کاربردهای خاص خود را دارد. اگر به تازگی با این زبان آشنا شده‌اید، قبل از شرکت در دوره‌های آموزشی باید ببینید این دوره برای شما مفید است یا خیر. دوره آموزش برنامه‌نویسی اندروید برای افراد زیر مناسب است:

  1. افرادی که به برنامه‌نویسی علاقه داشته و قصد دارند زبان برنامه‌نویسی کاربردی و جذابی آموزش ببینند.
  2. افرادی که ایده‌های مهمی برای تولید اپلیکیشن داشته و قصد راه‌اندازی استارتاپ موردنظر خود را دارند.
  3. افرادی که به دنبال یافتن شغل‌های مهم در شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط با برنامه‌نویسی و تولید اپلیکیشن اندروید هستند.
  4. کسانی که قصد دارند مهارت برنامه‌نویسی خاصی را آموزش دیده و به صورت فریلنسری کار کنند.
  5. تمام افرادی که به دنبال یادگیری زبان برنامه‌نویسی و کسب درآمد بسیار بالا در این مسیر هستند.
  6. و تمام افرادی که از اهمیت، کاربرد و مزایای این زبان برنامه‌نویسی پرطرفدار آگاه بوده و به دنبال یادگیری آن هستند.

مهم‌ترین سرفصل‌هایی که در این دوره آموزش داده می‌شوند؟

  • معرفی زبان برنامه‌نویسی اندروید
  • نصب برنامه Android Studio و آموزش کامل کار با بخش‌های مختلف آن
  • پیاده سازی مثال‌های ساده برای آشنایی با محیط Android Studio و شروع کار طراحی و برنامه‌نویسی
  • معرفی نحوه چینش عناصر در اندروید
  • آموزش نحوه انتخاب رنگ برای بخش‌های طراحی شده
  • معرفی ابزارهای مختلف ازجمله Button و رویدادهای مهم آن
  • کار با اکتیویتی در اندروید
  • کار با EditText در اندروید
  • معرفی بخش‌های GridLayout و ImageView در اندروید
  • استفاده از صوت و تصویر در برنامه‌های ایجاد شده
  • ایجاد دیالوگ و تنظیمات مربوط به آن‌ها
  • معرفی لیست در اندروید
  • آموزش کار با لیست‌ها و حذف و اضافه کردن عناصر به آن‌ها
  • معرفی ابزار RadioButton
  • پیاده‌سازی مثال‌های کاملا کاربردی

چرا موسسه بازتاب علم را انتخاب کنیم؟

شما یک پروژه واقعی را در این دوره به کمک استاد خود تجربه می­کنید. فرصت رفع اشکال و تمرین دارید. مدرک معتبر دریافت می­کنید و با حرفه­ای ترین گروه اساتید یادگیری را شروع می­ کنید. و با تمام این­ها شما بعد از یادگیری و تمرین و انجام نمونه کار، فرصت ورود به دنیای کار را دارید.

«موسسه بازتاب علم» تلاش دارد تا آموزش کاملا حرفه‌ای باشد و برخلاف سایر آموزشگاه­ها  و موسسات شما را برای ورود به بازار کار آماده کند. بسیار مهم است که سرفصل‌ها طبق طرح درسی سازمان فنی و حرفه‌ای طراحی شده باشند و هم‌چنین مطابق با نیاز بازار کار باشند.

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

سوالات متداول در خصوص دوره

از آن‌جایی که بخش عمده کدهای برنامه‌‌های اندروید با استفاده از زبان برنامه‌نویسی جاوا نوشته می‌شوند، یادگیری این زبان می‌تواند آموزش اندروید را برای شما بسیار ساده کند.

اندروید ازجمله زبان‌های برنامه‌نویسی ساده است که در مدت زمان کوتاهی آموزش دیده و با تمرین و تکرار بر مباحث آن مسلط می‌شوید.با آموزش مفاهیم مهم این زبان می‌توانید به صورت حرفه‌ای به ساخت انواع برنامه‌های کاربردی اندروید بپردازید.

بله، با توجه به رشد و گسترش استفاده از گوشی‌های اندرویدی و اپلیکیشن‌های کاربردی اندروید با یادگیری این زبان برنامه‌نویسی فرصت‌های شغلی بسیار زیادی برای شما فراهم می‌شود. برنامه‌نویس اندروید علاوه بر شرکت‌های مختلف فعال در این زمینه و فعالیت به صورت فریلنسری می‌تواند خود به ایجاد اپلیکیشن‌های کاربردی پرداخته و استارتاپ موردعلاقه خود را راه‌اندازی کند.

در ابتدای معرفی این زبان، برنامه‌نویسان از همان پلتفرم‌های جاوا استفاده می‌کردند، اما با توسعه و گسترش آن نرم افزار Android Studio معرفی شد که کار برنامه‌نویسی و کدنویسی را برای افراد نیز بسیار راحت‌تر کرده است.

دوره‌های آموزشی این موسسه به صورت حضوری و آنلاین با ظرفیت محدود برگزار می‌شود. برای اطلاع از نحوه برگزاری هر دوره به همراه هزینه شرکت در دوره می‌توانید به وب‌سایت مراجعه کرده یا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

بله پس از اتمام دوره به شما گواهینامه نیز تعلق خواهد گرفت.

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش برنامه نویسی اندروید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش برنامه نویسی اندروید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *