دوره آموزش جاوا Java

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

زبان برنامه‌نویسی جاوا از مهم‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در دنیا است که در سطح بسیار بالایی قرار دارد. این زبان کاربردهای فراوانی داشته و پیش‌نیاز آموزش بسیاری از زبان‌های دیگر ازجمله برنامه نویسی اندروید است. از مهم‌ترین دلایل رشد و پیشرفت این زبان در دنیا این است که برنامه‌های کامپیوتری با این زبان تنها یکبار نوشته شده و برای سازگاری در سیستم‌عامل‌ها و سخت‌افزارهای مختلف نیازی به کامپایل کردن مجدد وجود ندارد. یادگیری این زبان می‌تواند تأثیر زیادی بر آینده شغلی شما داشته باشد. از این رو دوره آموزش جاوا / Java به شما توصیه می شود.

موسسه بازتاب علم از جمله موسسات آموزشی بسیار معتبر در زمینه ارائه خدمات آموزشی در حوزه‌های مختلف است. این موسسه با کمک اساتید مجرب دوره‌های آموزشی جاوا را به صورت کاملا حرفه‌ای برگزار می‌کند. درصورتی که به یادگیری جاوا علاقه دارید می‌توانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری در این دوره‌  آموزشی شرکت نمایید.

معرفی زبان برنامه‌نویسی و دوره آموزش جاوا

جاوا یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی کاملا همه منظوره، مبتنی بر کلاس و شی گرا است. این زبان به منظور داشتن وابستگی‌های پیاده سازی کمتر طراحی شده است. همچنین یک پلتفرم محاسباتی برای توسعه برنامه‌های کامپیوتری است. زبان برنامه‌نویسی جاوا بسیار سریع، ایمن و قابل اعتماد است. جاوا به طور گسترده‌ای برای توسعه برنامه‌های مختلف در لپ تاپ‌ها، مراکز داده، کنسول‌های بازی، ابر رایانه‌های علمی‌، تلفن‌های همراه و غیره استفاده می‌شود.

جاوا یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های برنامه‌نویسی است که به عنوان پلتفرم محاسباتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل مزایای گفته شده این زبان در شرکت‌ها و سازمان‌های بسیار بزرگ برای ساخت پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یادگیری زبان برنامه‌نویسی جاوا چه اهمیتی دارد؟

همان‌طور که گفته شد جاوا یکی از زبان‌های سطح بالا، بسیار ایمن و شی‌ءگراست که برای انجام پروژه‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. یادگیری این زبان می‌تواند فرصت‌های بسیار زیادی برای رشد و پیشرفت شما فراهم کند. جاوا پایه ایجاد برنامه‌های کاربردی اندروید است، به همین دلیل با آموزش این زبان به راحتی می‌توانید اندروید آموزش دیده و وارد دنیای ساخت اپلیکیشن‌های کاربردی اندروید شوید. جاوا دارای سطح امنیتی بسیار بالایی است به همین دلیل برای ایجاد پروژه‌های بزرگ در سازمان‌های امنیتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جاوا زبان برنامه نویسی است که یادگیری آن به سادگی صورت می‌گیرد. تمام دستورات آن بر اساس نظم خاص و اصول و قواعد مشخصی انجام می‌گیرند. افرادی که به تازگی قصد ورود به دنیای برنامه‌نویسی دارند به راحتی می‌توانند این زبان را آموزش دیده و به برنامه‌نویس حرفه‌ای تبدیل شوند.

java-1

امکاناتی که با شرکت در دوره آموزش جاوا در اختیار شما قرار می‌گیرد

با شرکت در دوره آموزش جاوا در موسسه بازتاب علم به طور کامل مفاهیم و نحوه استفاده از جاوا را آموزش می‌بینید. ابتدا معرفی بر تاریخچه این زبان و اهمیت و کاربردهای آن در دنیای برنامه‌نویسی معرفی می‌شوند. سپس آموزش با مفاهیم پایه و اولیه این زبان آغاز می‌شود. با گذراندن دوره آموزش جاوا به صورت کامل بر نحوه کدنویسی با کمک این زبان مسلط می‌شوید.

در طول آموزش مثال‌های متنوعی از ساده تا پیچیده به صورت عملی پیاده سازی شده و با نحوه ایجاد برنامه‌های مختلف آشنا می‌شوید. با پایان این دوره به صورت کاملا تخصصی می‌توانید به ایجاد پروژه‌های حرفه‌ای جاوا بپردازید.

مهم‌ترین کاربردهای برنامه نویسی جاوا

زبان برنامه‌نویسی جاوا کاربرد زیادی در دنیای برنامه نویسی دارد. در ادامه برخی از مهم‌ترین کاربردهای این زبان برنامه‌نویسی معرفی شده‌اند:

  • جاوا برای توسعه برنامه‌های اندروید مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • این زبان به شما در ایجاد نرم‌افزارهای کاربردی سازمانی کمک می‌کند.
  • برای ایجاد طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی جاوا موبایل استفاده می‌شود.
  • برای ایجاد برنامه‌های کاربردی محاسبات علمی مناسب است.
  • برای تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ از زبان برنامه‌نویسی جاوا استفاده می‌شود.
  • جاوا برای برنامه نویسی دستگاه‌های سخت‌افزاری استفاده می‌شود.
  • برای فن آوری‌های سمت سرور ازجمله Apache ، JBoss ، GlassFish و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دوره برای چه افرادی مناسب است؟

باتوجه به کاربردهای متنوعی که برای زبان برنامه‌نویسی جاوا معرفی شد، این دوره برای افراد زیادی مفید و کاربردی خواهد بود، ازجمله:

۱- افرادی که به برنامه‌نویسی علاقه‌مند بوده و قصد دارند یکی از زبان‌های کاربردی و مهم را آموزش ببینند.
۲- کسانی که قصد فعالیت‌ در پروژه‌های برنامه‌نویسی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ دارند.
۳- افرادی که به برنامه‌نویسی اندروید علاقه داشته و قصد فعالیت در این زمینه را دارند. یادگیری جاوا آموزش اندروید را برای شما بسیار ساده می‌کند.
۴- افرادی که به دنبال کسب درآمد بسیار بالا در حوزه برنامه‌نویسی هستند.
۵- محبوبیت بالایی برای جاوا در تمام دنیا وجود دارد و افرادی که به دنبال یادگیری زبان برنامه نویسی ساده و بسیار کاربردی باشند، جاوا گزینه‌ای مفید خواهد بود.
۶- افرادی که به دنبال ایجاد و پیاده‌سازی ایده‌های عالی برای شروع کسب‌وکار هستند.

مهم‌ترین سرفصل‌هایی که در این دوره آموزش داده می‌شوند؟

آشنایی با مباحث مقدماتی جاوا

معرفی JRE و آموزش نصب آن

معرفی JDK و نحوه نصب آن

آشنایی با محیط توسعه جاوا

معرفی اجزای سازنده هر برنامه

معرفی انواع داده در جاوا

آشنایی با کلاس System

معرفی ساختارهای کنترل برنامه

آموزش عملگرهای مختلف در جاوا

ساختارهای کنترل و تکرار در جاوا

آموزش مبانی برنامه نویسی شی گرا (معرفی مفهوم کلاس و شی)

پیاده سازی کلاس

استفاده از توابع و متدها در کلاس

آشنایی با کلاس‌های مختلف جاوا ازجمله کلاس رشته

برنامه نویسی گرافیکی با جاوا

آرایه‌ها و لیست‌های آرایه‌ای

معرفی وراثت در برنامه‌نویسی شی گرا

طراحی رابط‌های گرافیکی

چرا موسسه بازتاب علم را انتخاب کنیم؟

شما یک پروژه واقعی را در این دوره به کمک استاد خود تجربه می­کنید. فرصت رفع اشکال و تمرین دارید. مدرک معتبر دریافت می­کنید و با حرفه­ای ترین گروه اساتید یادگیری نرم­افزار را شروع می­کنید. و با تمام این­ها شما بعد از یادگیری و تمرین و انجام نمونه کار، فرصت ورود به دنیای کار را دارید.

«موسسه بازتاب علم» تلاش دارد تا آموزش کاملا حرفه‌ای باشد و برخلاف سایر آموزشگاه­ها  و موسسات شما را برای ورود به بازار کار آماده کند. بسیار مهم است که سرفصل‌ها طبق طرح درسی سازمان فنی و حرفه‌ای طراحی شده باشند و هم‌چنین مطابق با نیاز بازار کار باشند.

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

سوالات متداول در خصوص دوره

خیر، این زبان ازجمله زبان‌های پایه برنامه‌نویسی به شمار رفته و یادگیری آن بدون هیچگونه پیش‌نیازی برای تمام افراد امکان‌پذیر است. محبوبیت بالای آن باعث شده منابع آموزشی رایگان و غیر رایگان بسیار زیادی برای یادگیری آن در دسترس باشد.

در ابتدا لازم است JDK را بر روی سیستم خود نصب کنید. سپس یکی از IDEهای موجود برای توسعه برنامه‌های جاوا را انتخاب کنید. گزینه‌های متنوعی در این زمینه وجود دارد. NetBeans، Eclipse و IntelliJ از گزینه‌های مفید در این زمینه به شمار می‌روند.

بله. جاوا در دسته زبان‌های برنامه‌نویسی بسیار پرکاربرد و آسان برای یادگیری قرار می‌گیرد. با یادگیری مفاهیم و تمرین مثال‌های متنوع می‌توانید به برنامه‌نویس حرفه‌ای جاوا تبدیل شوید.

بدون شک جاوا یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در دنیاست. یادگیری این زبان فرصت‌های شغلی بسیار عالی در ایران و تمام نقاط دنیا برای شما فراهم می‌کند. اگر قصد فعالیت در زمینه برنامه‌نویسی دارید، یکی از بهترین گزینه‌های موجود جاوا است.

یادگیری  جاوا تقریبا بین ۱.۵ تا ۲ ماه به طول می انجامد. البته نکته مهم در این میان ، تمرین کردن شما می باشد. تمرین بسیار مهم است باید پا به پای استاد تمرین کنید.

دوره‌های آموزشی این موسسه به صورت حضوری و آنلاین با ظرفیت محدود برگزار می‌شود. برای اطلاع از نحوه برگزاری هر دوره به همراه هزینه شرکت در دوره می‌توانید به وب‌سایت مراجعه کرده یا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

بله پس از اتمام دوره به شما گواهینامه نیز تعلق خواهد گرفت.

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش جاوا Java”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش جاوا Java”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *