دوره آموزش نرم افزار حسابداری

( 1 customer review ) (1 بررسی مشتری)

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

دوره آموزش نرم افزار حسابداری از جمله خدمات پر طرفداری است که در مؤسسه بازتاب علم سارینا برگزار می شود. آموزش کار با نرم افزار حسابداری برای همه علاقه مندان به این رشته ضروری است. به همین دلیل دوره طراحی شده برای آموزش حسابداری با نرم افزار هلو و سپیدار مورد توجه بسیاری از دوستان ماست.

مختصری در مورد دوره آموزش نرم افزار حسابداری

دوره آموزش نرم افزار حسابداری با تمرکز بر آموزش دو نرم افزار مهم هلو و سپیدار پیش می رود. امروزه آموزش نرم افزار حسابداری به یک نیاز حیاتی برای هر کسب و کاری تبدیل شده است. زیرا صاحبان مشاغل متوجه شده اند که مدیریت مالی به صورت دستی به آنها کمک نمی کند تا به نتایج مورد انتظار دست یابند.

شما باید از بهترین سیستم حسابداری استفاده کنید تا به شرکت کمک کند جریان نقدی خود را به طور مؤثر بهینه نماید. با این تعابیر، نرم افزارهای حسابداری (که برنامه های حسابداری نیز نامیده می شوند) برای مدیریت حساب ها و ساده سازی عملیات مالی در سازمان ها طراحی شده اند. ما در مؤسسه بازتاب علم سارینا دور مورد از پرکاربردترین این سیستم ها را در رأس آموزش کار با نرم افزار حسابداری قرار داده ایم.

آموزش نرم افزار هلو

دوره آموزش نرم افزار هلو، برای کسانی مفید است که قصد دارند مسائل مالی کسب و کار خود را به خوبی مدیریت کنند. نرم افزار هلو یک برنامه حسابداری برای مشاغل کوچک و متوسط (SMB) است که حسابداران و مدیران را قادر می سازد تا وظایف حسابداری متعددی را خودکار و مدیریت کنند.

بعد از آموزش کار با نرم افزار هلو در مؤسسه بازتاب علم سارینا قادر هستید فعالیت های زیر را به خوبی انجام دهید.

* تطبیق حساب های پرداختنی و دریافتنی

* ایجاد صورت های مالی، چک فاکتورها

* پیگیری نقل و انتقالات بانکی و حقوق و دستمزد

* ورود و تنظیم صفحات گسترده

* یکپارچه سازی اسناد اسکن شده مانند چک، رسید و صورتحساب، حذف کاغذ از فرآیند حسابداری

 

آموزش نرم افزارهای حسابداری

 

مزیت های اموزش کار با نرم افزار هلو

دوره آموزشی نرم افزار حسابداری هلو به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید دو مزیت مهم را به دست آورید.

۱. تضمین کنترل مالی

آموزش نرم افزار حسابداری هلو باعث می شود تا صاحبان مشاغل امور مالی خود را به طور خودکار کنترل کنند. حتی اگر در حسابداری متخصص نباشند. با مقداری آموزش صحیح، آنها می توانند تمام عملیات حسابداری را با استفاده از رایانه، بدون پرداخت هزینه به اشخاص خارجی برای کنترل بودجه خود مدیریت کنند.

۲. صرفه جویی در هزینه ها

همچنین با ثبت نام در دوره آموزشی نرم افزار هلو، به این مهم پی می برید که محاسبات اصلی و رویه‌های اداری را خودکار کرده و چارچوب درآمدتان را کنترل کنید؛ بنابراین لازم نیست مدیریت مالی خود را به یک شخص خارجی برون ‌سپاری کنید. این نرم افزار همچنین می تواند هزینه های چاپ و توزیع اسناد را کاهش دهد. زیرا سیستم تمام داده ها را به صورت دیجیتالی در مکانی امن و تحت نظارت قرار می دهد.

درباره دوره آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار

دوره آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار در مؤسسه بازتاب علم نیز یکی دیگر از خدمات کارشناسان ماست. توجه داشته باشید که کار با این نرم افزار جامع، می تواند دید بازی به شما داده و پس از اتمام دوره سطحی از دانش را به شما ارائه می دهد که می توانید با دیگر نرم افزارهای حسابداری هم کار کنید.

یکی از مزیت های آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار، یادگیری نحوه پیاده سازی سیستم های حسابداری نسبتا پیچیده در سازمان شما است. بدون راه حل حسابداری اتوماتیک، در درک شرایط مالی کسب و کار خود مشکل خواهید داشت.

اما شرکت در دوره آموزش سپیدار، این مهارت را به شما می دهد که با اعدادی که در اختیار بفهمید کجا هزینه ها را کاهش دهید یا بیشتر سرمایه گذاری را در نظر داشته باشید. علاوه بر این، با یک دید کلی از وضعیت مالی فعلی خود، استراتژی های هوشمندانه تری را طرح ریزی کرده و منابع را به طور مؤثرتری تخصیص خواهید داد.

سؤالات متداول در مورد دوره

+ دوره آموزش نرم افزار حسابداری برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت در این دوره برای تمام کسانی که می خواهند وضعیت مالی سازمان خود را سر و سامان بدهند، ضروری است. در نتیجه همه علاقه مندان به کار در حوزه حسابداری می توانند در این دوره شرکت کنند.

+ مدارک لازم برای ثبت نام در دوره چیست؟

تنها سند لازم برای ثبت نام در این دوره آموزشی، کارت ملی افراد است.

+ چه برنامه هایی در این دوره آموزش داده می شوند؟

کارشناسان مؤسسه بازتاب علم دو برنامه هلو و سپیدار را در دوره آموزش نرم افزار حسابداری آموزش می دهند.

چرا موسسه بازتاب علم را انتخاب کنیم؟

شما یک پروژه واقعی را در این دوره به کمک استاد خود تجربه می­کنید. فرصت رفع اشکال و تمرین دارید. مدرک معتبر دریافت می­کنید و با حرفه­ای ترین گروه اساتید یادگیری را شروع می­ کنید. و با تمام این­ها شما بعد از یادگیری و تمرین و انجام نمونه کار، فرصت ورود به دنیای کار را دارید.

«موسسه بازتاب علم» تلاش دارد تا آموزش کاملا حرفه‌ای باشد و برخلاف سایر آموزشگاه­ها  و موسسات شما را برای ورود به بازار کار آماده کند. بسیار مهم است که سرفصل‌ها طبق طرح درسی سازمان فنی و حرفه‌ای طراحی شده باشند و هم‌چنین مطابق با نیاز بازار کار باشند.

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

1 دیدگاه برای دوره آموزش نرم افزار حسابداری

  1. Avatar for مجتمع آموزشی بازتاب علم

    Babaiy

    سلام وقتتون بخیر ببخشید دوره آموزشی کجا و چه زمانی برگزار میشه؟ تو هر شهر هست این دوره های آموزشی؟ چجوری میتونم ثبتنام کنم؟ میشه لینک سایت ثبتنام رو بزارین ممنونم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 دیدگاه برای دوره آموزش نرم افزار حسابداری

  1. Avatar for مجتمع آموزشی بازتاب علم

    Babaiy

    سلام وقتتون بخیر ببخشید دوره آموزشی کجا و چه زمانی برگزار میشه؟ تو هر شهر هست این دوره های آموزشی؟ چجوری میتونم ثبتنام کنم؟ میشه لینک سایت ثبتنام رو بزارین ممنونم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *