دوره آموزش نتورک پلاس +

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

دانش شبکه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین تخصص‌ها در دنیای نوین است. با استفاده از گسترش شبکه و استفاده از سیستم‌های شبکه و اینترنت، لزوم افراد متخصص و باتجربه در این زمینه حس می‌شود. این افراد می‌توانند در رشته‌های دانشگاهی مرتبط با شبکه تحصیل کرده و سپس مشغول به کار شوند. علاوه بر آن با شرکت در دوره‌های آموزش شبکه که در آموزشگاه‌های مختلف برگزار می‌شود، می‌توانید به فردی متخصص در زمینه فعالیت‌های شبکه تبدیل شوید. از این رو شرکت در دوره آموزش نتورک پلاس + به شما توصیه می گردد.

موسسه آموزشی بازتاب علم یکی از موسسات کاملا معتبر با اساتید مجرب است که دوره‌های مختلفی را به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌کند. تمام دوره‌های برگزار شده در بازتاب علم به صورت کاملا اصولی با ارائه مثال‌های عملی و کاربردی هستند. دوره آموزش نتورک پلاس نیز در این موسسه برگزار می‌شود. در پایان دوره نیز مدارک معتبر در اختیار افراد قرار داده می‌شود که به واسطه آن می‌توانید به انجام فعالیت‌های مختلف در حوزه شبکه مشغول شوید.

نتورک پلاس چیست؟

نتورک پلاس در واقع ارائه مفاهیم مقدماتی در حوزه شبکه‌های کامپیوتری است. با شرکت در این دوره‌های می‌توانید با مفاهیم پایه و اساسی شبکه آشنا شده و برای ورود به دوره‌های پیشرفته‌تر آماده شوید. دوره‌های بعدی در آموزش شبکه، آموزش‌های پیشرفته‌تری ارائه می‌شود و این دوره‌های به نام‌های مایکروسافت و سیسکو شناخته می‌شوند.

دوره‌های نتورک پلاس کوتاه مدت بوده و در بازه‌های زمانی یک تا دو ماه ارائه می‌شود. برای شرکت در این دوره به پیش نیاز خاصی احتیاج ندارید اما شرکت در این دوره پیشنیاز دوره‌های MCSE و CCNA محسوب می‌شود.

اهمیت شرکت در دوره آموزش نتورک پلاس

برای ورود به هر رشته و یادگیری هر تخصصی ابتدا باید با مفاهیم پایه آن آشنا شوید. یادگیری مقدمات و داشتن پایه قوی می‌تواند در ادامه مسیر به موفقیت شما کمک کند. شبکه‌های کامپیوتری نیز یکی از تخصص‌های بسیار مهم و ضروری به شمار می‌رود و دوره‌های تخصصی مختلفی در دانشگاه و موسسات آزاد برای یادگیری آن برگزار می‌شود.

اگر شما نیز قصد دارید در این رشته به متخصص تبدیل شده و بتوانید مشاغل مهمی را به دست آورید باید ابتدا در دوره‌های پایه شرکت کنید. شرکت‌ در دوره نتورک پلاس اهمیت زیادی دارد و شما را با مفاهیم بسیار مهمی در شبکه آشنا می‌کند. البته تنها شرکت در این دوره کافی نیست و با داشتن مدرک نتورک پلاس به تنهایی نمی‌توانید به جایگاه شغلی مناسبی برسید.

 

network+

 

این دوره برای چه افرادی مفید است؟

  • تمام افرادی که در زمینه کامپیوتر و IT فعالیت می‌کنند.
  • افرادی که به مشاغل حوزه شبکه علاقه دارند.
  • کسانی که قصد شرکت در دوره‌های MCSE و CCNA دارند، باید ابتدا در دوره نتورک پلاس شرکت کنند.
  • افرادی که در شغل خود با موضوعات شبکه سروکار دارند.

سرفصل‌هایی که در این دوره آموزش داده می‌شود

هدف از برگزاری این دوره این است که فرد با مفاهیم تئوری و کاربردی در شبکه‌های کامپیوتری آشنا شود. همچنین در زمینه اینترنت، طراحی سیستم‌های شبکهف نصب و راه‌اندازی آن‌ها، تعمیر و نگهداری و … آموزش‌های لازم را دریافت کند. مهم‌ترین سرفصل‌هایی که در این دوره آموزش داده می‌شوند، به صورت زیر هستند.

  • معرفی دوره شبکه
  • تعریف شبکه
  • معرفی اجزای شبکه و تقسیم بندی LAN و WAN
  • آشنایی با توپولوژی شبکه و انواع آن
  • معرفی بسترهای ارتباطی
  • معرفی مدل OSI
  • معرفی لایه‌های TCP/IP
  • کلاس‌های آی پی ۱ و ۲
  • آشنایی با Subnet mask
  • آشنایی با امنیت شبکه
  • نحوه مجازی سازی

چرا موسسه بازتاب علم را انتخاب کنیم؟

شما یک پروژه واقعی را در این دوره به کمک استاد خود تجربه می­کنید. فرصت رفع اشکال و تمرین دارید. مدرک معتبر دریافت می­کنید و با حرفه­ای ترین گروه اساتید یادگیری را شروع می­ کنید. و با تمام این­ها شما بعد از یادگیری و تمرین و انجام نمونه کار، فرصت ورود به دنیای کار را دارید.

«موسسه بازتاب علم» تلاش دارد تا آموزش کاملا حرفه‌ای باشد و برخلاف سایر آموزشگاه­ها  و موسسات شما را برای ورود به بازار کار آماده کند. بسیار مهم است که سرفصل‌ها طبق طرح درسی سازمان فنی و حرفه‌ای طراحی شده باشند و هم‌چنین مطابق با نیاز بازار کار باشند.

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش نتورک پلاس +”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش نتورک پلاس +”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *