تخفیف!

آمار هزاران مرگ در محل کار به صورت هر ساله را می توان به یک مسئله اصلی نسبت داد، فقدان آموزش ایمنی مناسب. آموزش ایمنی فقط یک ایده خوب برای کسب و کار ما نیست؛ مقررات OSHA ایجاب می کند که پرسنل شما آموزش دیده باشند. اغلب، این بحث وجود دارد که آموزش غیر ضروری است، زیرا کارمند مورد نظر سالها تجربه در مورد کار داده شده داشته است. سالها تجربه به این معنی است که آنها به احتمال زیاد می دانند چگونه یک کار را انجام دهند، اما آیا می دانند چگونه آن را با خیال راحت انجام دهند؟ با استفاده از دوره افلاین آموزش ایمنی به کارگران این مهم را هم یاد میگیرید.

چرا هر شرکتی به آموزش بهداشت و ایمنی نیاز دارد؟

آموزش صحیح بهداشت و ایمنی بسیار فراتر از معرفی یک کارگر جدید به محل کار است. هر موقعیتی را در بر می گیرد که در آن شغل یا شرایط کاری می تواند تغییر کند. بدون درک اولیه از شیوه های ایمنی مناسب، کارکنان در معرض خطر بیشتری برای آسیب های محل کار، بیماری یا حتی مرگ خواهند بود.

مهم نیست که شرکت شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، کارمندان در همه صنایع با خطراتی در محل کار روبرو هستند که می تواند سلامت و ایمنی آنها را تهدید کند. از آنجایی که خطرات در همه انواع صنایع، از جمله فضاهای کارگاهی وجود دارد، برای همه کارفرمایان مهم است که کارگران تحت پوشش پیمانکاران را با آموزش های لازم آشنا کنند. همچنین اطمینان حاصل کنند که آموزش آنها به طور منظم به روز انجام می شود.

استفاده از دوره های آفلاین موسسه بازتاب علم سارینا این مسئله را برای شما آسان می کند.

مزایای آموزش بهداشت و ایمنی

برخی از مزایای اصلی ارائه ایمنی و بهداشت کار برای کارگران عبارتند از:

۱. کاهش حوادث و جراحات محل کار

اطمینان از اینکه همه کارگران تحت آموزش ایمنی و بهداشت قرار می گیرند می تواند به کاهش حوادث و صدمات در محل کار کمک کند. همچنین ثبت نام در دوره افلاین آموزش ایمنی به کارگران می تواند شرکت را از رویارویی با نبردهای حقوقی پرهزینه با کارمندان محافظت کند. از ترک محل کار کارگران به دلیل بیماری های مربوط به کار هم جلوگیری می کند.

۲. افزایش بهره وری در محل کار

آموزش ایمنی و بهداشت می تواند به ایجاد یک محیط کار ایمن تر کمک کند. در این محیط کارکنان بهتر می توانند بدون نگرانی از ایمنی شخصی خود، بر روی وظایف تمرکز کنند. این تمرکز افزایش یافته منجر به بازده کاری بالاتر و محصولات با کیفیت بهتر و در نهایت افزایش بهره وری و سود می شود.

۳. تقویت روحیه کارکنان

کسانی که دوره های آموزشی برای کارگران را گذرانده اند، اغلب از کارفرمایان خود رضایت بیشتری دارند. زیار دوره ها می توانند به تقویت روحیه و بهره وری در محل کار تاثیر بگذارند. کارفرمایانی که برای اطمینان از ایمن بودن کارکنان خود وقت می گذارند، معمولا با وفاداری از کارگران ماهر پاداش می گیرند.

۴. صرفه جویی در پول شرکت

آموزش بهداشت و ایمنی در دوره افلاین آموزش ایمنی به کارگران، می تواند کارکنان را ایمن نگه دارد و در درازمدت به صرفه جویی در هزینه شرکت کمک کند. زیرا کارفرمایان نگران از دست دادن پول به دلیل اختلال در برنامه کاری، کاهش بهره وری، تمیز کردن و تعمیر، استخدام و آموزش کارگران جایگزین نخواهند بود.

الزامات دوره افلاین آموزش ایمنی به کارگران

شرکت در این دوره برا همه کارگران تحت پوشش پیمانکاری ضروری است. این دوره ۸ ساعته برای کسانی برنامه ریزی شده است که نمی توانند از دوره های حضوری استفاده کنند. اما به این معنا نیست که چیزی از دست می رود. تمامی سرفصل های یکسان بوده و آموزش های به صورت مساوی پیش خواهد رفت.

در دوره افلاین آموزش ایمنی به کارگران چه چیزی می آموزیم؟

دوره hse مختص کارگران توسط اساتید مجرب طراحی شده است تا شا با این موارد آشنا شوید.

  • تعاریف اولیه ایمنی، بهداشت و محیط زیست
  • تاریخچه و اهمیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست
  • شناسایی عوامل زیان آور محیط کار برای رعایت ایمنی، بهداشت و محیط زیست
  • آشنایی با بیماری‌های مهم شغلی و نحوه جلوگیری از هر کدام آنها
  • بررسی علل ایجاد همه بیماری‌های شغلی و چگونگی جلوگیری از ابتلا به آنها
  • بررسی و شناخت عوامل بروز حوادث به همراه راه های جلوگیری از ایجاد این موارد
  • آشنایی با حداقل مقررات مربوط به همه فعالیت های کارگاهی مانند: ایمنی حریق، ایمنی برق، ایمنی کار در ارتفاع و داربست بندی و غیره
  • چرایی استفاده درست از وسایل حفاظت فردی و نحوه نگهداری از وسایل شخصی

دوره افلاین آموزش ایمنی به کارگران با امکان ارائه گواهینامه مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت کار و با نظارت اداره کل کار استان تهران طراحی شده است. برای تکمیل اطلاعات خود در مورد چگونگی ثبت نام و دریافت گواهی می توانید با کارشناسان بازتاب علم سارینا در تماس باشید.

‫۳.۷/۵ ‏‫(۳ نظر)‬