دوره آموزش کمتازیا camtasia

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

امروزه طراحی و تولید محتوا در تمام شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. محتوای مفید و کاربرپسند در کمترین زمان کاربران زیادی را به سمت شما جذب می‌کند. در این میان محتواهای ویدیویی میزان بازدید بسیار بیشتری نسبت به محتوای متنی دارند. تولید محتوای ویدیویی نیازمند استفاده از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی ضبط و تدوین ویدیو است. یکی از نرم‌افزارهای بسیار مفید و کاربردی در این زمینه Camtasia Studio است. این برنامه از محصولات بسیار پرطرفدار شرکت TechSmith است که به شما در ضبط و ادیت ویدیو کمک می‌کند. از این رو شرکت در دوره آموزش کمتازیا camtasia به شما توصیه می گردد.

یادگیری کار با این نرم‌افزار به شما را در زمینه تولید و ادیت محتواهای ویدیویی کمک می‌کند. موسسات مختلفی در زمینه آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی این نرم‌افزار فعالیت می‌کنند. موسسه بازتاب علم یکی از موسسات معتبر در زمینه ارائه خدمات آموزشی و برگزاری دوره‌های بسیار مفید و کاربردی به صورت حضوری و غیرحضوری است. دوره آموزش Camtasia ازجمله دوره‌های بسیار مفید است که در این موسسه توسط اساتید مجرب برگزار می‌شود. شرکت در این دوره به شما کمک می‌کند به تسلط کافی در زمینه کار با Camtasia برسید.

معرفی نرم افزار Camtasia Studio

Camtasia یک نرم‌افزار ضبط صفحه و ساخت فیلم است که برای ایجاد، ویرایش و به اشتراک گذاری فیلم‌ها طراحی شده است. این برنامه می‌تواند به کاربران در تولید محتوا برای درس‌ها، آموزش‌ها، نمایشی از محصولات و موارد دیگر کمک کند. کاربران می‌توانند صفحه دسکتاپ را ضبط کرده یا از وب کم برای ایجاد فیلم استفاده کنند. با Camtasia ، کاربران می‌توانند از الگوهای ویدئویی مختلف استفاده کنند و حاشیه نویسی و جلوه‌هایی را به فیلم‌های ضبط شده اضافه کنند. این نرم‌افزار با تمام دستگاه‌های مک و ویندوز سازگار است. این برنامه به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه‌های ادیت ویدیو شناخته می‌شود.

این پلتفرم شامل یک کتابخانه داخلی با موسیقی و جلوه‌های صوتی است که می‌توانید به فیلم‌ها اضافه کنید. همچنین می‌توانید کلیپ‌های صوتی مختلف را بارگذاری کنید. با استفاده از ابزارهای ویرایش Camtasia ، کاربران می‌توانند قبل از انتشار، انتقال ویدئو، انیمیشن‌ها و بخش‌های سفارشی را در ضبط صفحه نمایش قرار دهند. فیلم‌ها را می‌توانید مستقیماً در YouTube ، Vimeo ، Screencast یا سایر سایت‌های آنلاین به اشتراک بگذارید.

یادگیری نرم افزار Camtasia Studio و شرکت در دوره آموزش کمتازیا چه اهمیتی دارد؟

با یادگیری این نرم‌افزار می‌توانید ویدیوهای با کیفیت بالا در موضوعات مختلف تولید نمایید. تسلط در این کار به شما کمک می‌کند فرصت‌های شغلی متنوعی به دست آورید. با یادگیری این برنامه می‌توانید در آموزشگاه‌های مختلف که دوره‌های آنلاین برگزار می‌کنند مشغول به کار شوید.

علاوه بر آن می‌توانید بر اساس تخصص و تجربه خود اقدام به تولید انواع مختلفی از ویدیوهای آموزشی نموده و برای مخاطبان خود به نمایش بگذارید. امروزه تولید محتواهای مفید ویدیویی باعث جذب مخاطب بسیار زیادی در فضای مجازی می‌شود. با یادگیری این برنامه می‌توانید به صورت‌های مختلف به کسب درآمد بپردازید.

دوره کمتازیا

با ثبت نام در این دوره آموزشی چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد؟

دوره آموزش کمتازیا Camtasia در موسسات مختلفی برگزار می‌شود. موسسه علمی بازتاب علم یکی از معتبرترین موسسات آموزشی در سطح کشور است که با کمک اساتید باتجربه و کاربلد اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی بسیار مفید و کاربردی می‌نماید.  دوره یادگیری نرم افزار Camtasia یکی از دوره‌های بسیار عالی و با کیفیت است که در این موسسه برگزار می‌شود. این دوره به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود.

با شرکت در این دوره به طور کامل با این نرم افزار، نحوه کار با آن، ضبط ویدیو و ادیت و تدوین فیلم آشنا می‌شوید. علاوه بر آن با انجام مثال‌های بسیار کاربردی از ساده تا پیشرفته به طور کامل با نحوه کار با این نرم افزار آشنا می‌شوید. در پایان دوره مدارک معتبر در اختیار شرکت‌ کنندگان قرار گرفته تا برای ورود به بازار کار و استخدام در مراکز مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای یادگیری نرم افزار Camtasia Studio

یادگیری آسان: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این نرم‌افزار ادیت ویدیو یادگیری آسان آن است. در ابتدا می‌توانید از صفحه سیستم خود فیلم بگیرید و با استفاده از نرم‌افزار چند جلوه ویژه به آن اضافه کنید.

نرم‌افزار کاربردی برای ادیت ویدیو: چه تجربه کار با ویدیو را داشته باشید و چه برای اولین بار باشد که اقدام به ساخت به ویدیو می‌کنید، این برنامه هر آنچه را که برای ساخت یک فیلم با کیفیت بالا نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

ایجاد محتوای تماشاگرپسند: این برنامه به شما کمک می‌کند محتواهای جذاب و کاربرپسند ایجاد کنید. تولید محتوای ویدیویی بسیار بیشتر از محتوای متنی مخاطبان را به سمت شما جذب می‌کند.

از نرم‌افزار ضبط و ادیت ویدیو Camtasia می‌توانید برای ضبط انواع ویدیوهای زیر اقدام نمایید:

  • آموزش‌های ویدئویی
  • فیلم‌های نمایشی
  • ضبط جلسه
  • ویدئوهای یوتیوب
  • فیلم‌های آموزشی
  • دروس ویدئویی
  • ضبط وبینار
  • ویدئوهای توضیح دهنده
  • ضبط ارائه

با استفاده از این نرم‌افزار ضبط ویدیو از هر زمان دیگری ساده‌تر است. به راحتی ویدیو موردنظر را ضبط کنید با استفاده از امکانات برنامه ادیت موردنظر را انجام دهید و سپس ویدیو موردنظر را با دیگران به اشتراک بگذارید.

دوره آموزش کمتازیا Camtasia برای چه افرادی مناسب است؟

  1. افرادی که قصد ایجاد محتواهای آموزشی و برگزاری دوره‌های آنلاین دارند.
  2. افرادی که قصد تولید محتوای ویدیویی برای وب سایت و شبکه‌های اجتماعی دارند.
  3. افرادی که به دنبال افزایش مخاطبان و بهبود سئو سایت خود هستند.
  4. آموزشگاه‌های آنلاین
  5. گیمرهایی که علاقه دارند از مراحل بازی خود فیلم گرفته و آن‌ها را ادیت نمایند.
  6. افرادی که به تازگی وارد دنیای تدوین شده و قصد دارند در این زمینه آموزش ببینند.

سرفصل‌های دوره آموزشی نرم افزار Camtasia Studio

  • معرفی با نرم‌افزار و نحوه نصب و راه‌اندازی آن
  • آشنایی با قابلیت‌ها و امکانات موجود در نرم‌افزار
  • آموزش نحوه ضبط ویدیو
  • آشنایی با بخش ویرایشگر Camtasia
  • ویرایش مقدماتی ویدیوها
  • متحرک سازی و استفاده از افکت‌های مختلف
  • نحوه ویرایش ویدیو
  • آشنایی با جزئیات Transition، متحرک سازی، ویرایشگر
  • آموزش کار با موسیقی
  • آموزش نحوه تبدیل صدا به متن
  • اضافه کردن زیرنویس به ویدیوها
  • ارزیابی نهایی
  • دریافت فایل خروجی

چرا موسسه بازتاب علم را انتخاب کنیم؟

شما یک پروژه واقعی را در این دوره به کمک استاد خود تجربه می­کنید. فرصت رفع اشکال و تمرین دارید. مدرک معتبر دریافت می­کنید و با حرفه­ای ترین گروه اساتید یادگیری را شروع می­ کنید. و با تمام این­ها شما بعد از یادگیری و تمرین و انجام نمونه کار، فرصت ورود به دنیای کار را دارید.

«موسسه بازتاب علم» تلاش دارد تا آموزش کاملا حرفه‌ای باشد و برخلاف سایر آموزشگاه­ها  و موسسات شما را برای ورود به بازار کار آماده کند. بسیار مهم است که سرفصل‌ها طبق طرح درسی سازمان فنی و حرفه‌ای طراحی شده باشند و هم‌چنین مطابق با نیاز بازار کار باشند.

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

سوالات متداول در خصوص دوره

بله. یادگیری این دوره بسیار آسان است و در کمترین زمان ممکن کار با آن و نحوه استفاده از جلوه‌های ویژه را آموزش می‌بینید.

یادگیری این نرم افزار به هیچ پیش نیاز خاصی احتیاج ندارید. تمام افرادی که با فعالیت‌هیا عمومی کار با کامپیوتر آشنا هستند می‌توانند در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و کار با Camtasia را آموزش ببینند.

یادگیری Camtasia باعث می‌شود شما به راحتی محتواهای ویدیویی جذاب و کاربردی ایجاد کرده و به کمک آن ادیت و ویرایش کنید. این ویدیوها را در شبکه‌های اجتماعی یا وب سایت خود به اشتراک گذاشته و بازدید صفحات خود را افزایش دهید. علاوه بر آن با توجه به مهم‌ترنی کاربردهای این برنامه در تمام مراکز آموزشی، وبینارها، جلسات مهم و … می‌توان از این نرم‌افزار استفاده نمود.

دوره‌های آموزشی این موسسه به صورت حضوری و آنلاین با ظرفیت محدود برگزار می‌شود. برای اطلاع از نحوه برگزاری هر دوره به همراه هزینه شرکت در دوره می‌توانید به وب‌سایت مراجعه کرده یا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

بله پس از اتمام دوره به شما گواهینامه نیز تعلق خواهد گرفت.

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش کمتازیا camtasia”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش کمتازیا camtasia”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *