دوره آموزش شبکه مایکروسافت

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

دوره آموزش شبکه مایکروسافت از معتبرترین دوره‌های آموزشی است که شرکت مایکروسافت در زمینه آموزش شبکه ارائه می‌دهد. در این دوره نحوه طراحی و راه‌اندازی و همچنین مدیریت شبکه‌های کامپیوتری آموزش داده می‌شود. این دوره برای آموزش کار با محصولات حوزه شبکه‌ای است که توسط شرکت مایکروسافت تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

موسسات مختلفی در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی MCSE فعالیت می‌کنند. موسسه آموزشی بازتاب علم نیز یکی از مراکز معتبر است که تمام دوره‌های شبکه را با کیفیت بالا و توسط اساتید باتجربه و متخصص برگزار می‌کند. این دوره به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شده و در پایان نیز مدارک کاملا معتبر در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

دوره آموزش شبکه مایکروسافت

دوره آموزش شبکه مایکروسافت به چندین بخش تقسیم می‌شود. دوره نتورک پلاس که به صورت مقدماتی برای شرکت در دوره‌های شبکه موردنیاز است، در مقالات گذشته معرفی شد. در واقع نتورک پلاس به عنوان پیش نیاز و مقدمه‌ای برای شروع یادگیری مهارت‌های شبکه است.

این دوره به دو بخش MCSA و MCSE تقسیم بندی می‌شود.

MCSA چیست؟

Microsoft Certified Solutions Associate به معنای مدرک دستیاری مایکروسافت است که افرادی که در سطح مقدماتی با مهارت‌ها و دانش شبکه آشنایی دارند، آن را دریافت می‌کنند. در این دوره تمام مباحت راه‌اندازی و مدیریت شبکه به طور کامل آموزش داده می‌شوند. امنیت شبکه نیز در این دوره بیان می‌شود.

 

آموزش microsoft network

 

MCSE چیست؟

پس از اتمام دوره‌های پایه، دوره MCSE برگزار می‌شود.  در دوره MCSE تمام موارد گفته شده در دوره‌های قبلی، در سطح بالاتر و به صورت حرفه‌ای‌تر آموزش داده می‌شوند. در واقع پیشرفته‌ترین سطح آموزش شبکه مایکروسافت، این دوره است.

در نهایت دوره CCNA نیز برگزار می‌شود که در آن تمام مباحث سخت افزاری و راه اندازی شبکه آموزش داده می‌شوند. در این مسیر به فعالیت‌هایی که در بستر سخت افزاری انجام می‌شود، پرداخته می‌شود. البته این دوره در شبکه سیسکو نیز وجود دارد و این دو دوره برخی شباهت‌ها نیز به یکدیگر دارند. در نهایت با توجه به نوع فعالیت و علاقه خود می‌توانید برای شرکت در دوره سیسکو یا مایکروسافت تصمیم بگیرید.

این دوره برای چه افرادی مفید است؟

  • تمام افرادی که به کار در حوزه شبکه علاقه دارند.
  • افرادی که در زمینه هدایت سیستم‌های سرور و کلاینت فعالیت می‌کنند.
  • افرادی که در زمینه کنترل، امنیت و پشتیبانی شبکه فعالیت می‌کنند.
  • کسانی که به شغل‌هایی در زمینه مدیریت سیستم عامل مشغول هستند.
  • فارغ التحصیلان رشته‌های کامپیوتر و شبکه که به دنبال ارتقاء سطح توانایی خود در زمینه کار با شبکه هستند.
پیش نیازهای شرکت در این دوره کدامند؟

شرکت در این دوره به هیچ پیش نیاز خاصی احتیاج ندارد و هر فردی که علاقه مند به شرکت در دوره‌ها باشد می‌تواند از طریق موسسات مختلف در دوره‌ها شرکت نماید. البته افرادی که فعالیت شغلی آن‌ها در حوزه شبکه باشد راحت‌تر می‌توانند مدارک شبکه را اخذ کنند.

چرا موسسه بازتاب علم را انتخاب کنیم؟

شما یک پروژه واقعی را در این دوره به کمک استاد خود تجربه می­کنید. فرصت رفع اشکال و تمرین دارید. مدرک معتبر دریافت می­کنید و با حرفه­ای ترین گروه اساتید یادگیری را شروع می­ کنید. و با تمام این­ها شما بعد از یادگیری و تمرین و انجام نمونه کار، فرصت ورود به دنیای کار را دارید.

«موسسه بازتاب علم» تلاش دارد تا آموزش کاملا حرفه‌ای باشد و برخلاف سایر آموزشگاه­ها  و موسسات شما را برای ورود به بازار کار آماده کند. بسیار مهم است که سرفصل‌ها طبق طرح درسی سازمان فنی و حرفه‌ای طراحی شده باشند و هم‌چنین مطابق با نیاز بازار کار باشند.

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش شبکه مایکروسافت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش شبکه مایکروسافت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *