دوره آموزش سیسکو

 

مجتمع بازتاب علم

 

 

 

مدت دوره بسته به نوع کلاس

 

حداکثر ظرفیت 10 نفر

 

مخاطبین کلیه افراد

 

صادرکننده گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 

مدارک مورد نیاز کارت ملی

سیسکو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا است که در زمینه تولدی تجهیزات شبکه فعالیت می‌کند. محصولات مختلفی مانند روترها، فایروال‌ها، انواع مختلف سوئیچ و سایر تجهیزات وایرلس توسط این شرکت تولید و روانه بازار می‌شوند. علاوه بر آن ابزارهای مختلفی برای مدیریت و مانیتورینگ شبکه نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. از  این رو دوره آموزش سیسکو cisco به شما پیشنهاد می گردد.

در ابتدا این شرکت آموزش‌ها و راهنمایی‌هایی را برای مشتریان خود ارائه داد تا بتوانند از این محصولات استفاده کنند. پس از آن و با پیشرفت آموزش‌ها، دوره‌های مختلفی در مراکز مختلف برای کار با این تجهیزات برگزار شد. دوره‌های آموزش سیسکو در واقع به منظور آشنایی و کار با تجهیزات مختلف شرکت سیسکو برگزار می‌شوند.

موسسه بازتاب علم یکی از موسسات بسیار معتبر است که آموزش‌های بسیار عالی و کاربردی را در زمینه شبکه‌های سیسکو ارائه می‌دهد. این موسسه دوره‌های خود را به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌کند. آموزش‌ها به صورت کاملا کاربردی با ارائه مثال‌های واقعی است. در پایان نیز مدارک معتبری برای ورود به بازار کار در اختیار شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان آزمون قرار می‌گیرد.

مفاهیمی که در این دوره آموزش می‌بینید

  • آشنایی کامل با عملکرد شبکه‌های سیسکو
  • آموزش مفاهیم طراحی شبکه سیسکو
  • آشنایی با مفاهیم شبکه و مسیریابی
  • آموزش نحوه کانفیگ شبکه‌های سیسکو
  • آموزش استانداردها و پروتکل‌های شبکه
  • آموزش CCNA R&S
  • CCNP Rout در سیسکو
  • آموزش کار با ابزار و نحوه عیب یابی شبکه

 

آموزش cisco

 

دوره آموزش سیسکو

دوره‌های آموزش شبکه سیسکو در پنج سطح و ۸ گرایش مختلف برگزار می‌شوند.

اولین دوره آموزش‌های سیسکو، CCNA نام دارد. این دوره به عنوان دروازه ورود به دنیای سیسکو است. پس از گذراندن این دوره می‌توانید در دوره حرفه‌ای‌تری به نام CCNP شرکت کنید. این دوره خود شامل سه بخش Tshoot، Switch و Route است. در نهایت بالاترین و حرفه‌ای‌ترین دوره آموزش سیسکو، دوره CCIE است. با گذراندن این دوره‌ها شما به یک متخصص بسایر حرفه‌ای و کاربلد در زمینه شبکه‌های سیسکو تبدیل می‌شود.

شرکت در دوره CCNA به هیچ پیش نیاز خاصی احتیاج ندارد و تمام افرادی که به این حوزه علاقه داشته باشند می‌توانند در دوره‌های آموزشی شرکت کنند. این افراد برای موفقیت بهتر می‌توانند ابتدا سرفصل‌های آزمون بین المللی را مطالعه کرده و در زمینه‌های زیر نیز مهارت‌های لازم را داشته باشند.

  • آشنایی مقدماتی کار با کامپیوتر
  • مهارت‌های پایه کار با سیستم عامل
  • آشنایی با نحوه کار با اینترنت
  • گذراندن دوره‌های نتورک پلاس برای آشنایی با مفاهیم پایه شبکه

اهمیت شرکت در دوره‌های سیسکو

امروزه با توجه به رشد سیستم های کامپیوتری و هوشمند، استفاده از شبکه نیز بسیار رایج شده است. به همین دلیل افرادی که در زمینه مهارت‌های شبکه تسلط خوبی داشته باشند، می‌توانند مشاغل خوبی را در اخیتار بگیرند. بازار کار برای متخصصین شبکه هم در ایران و هم تمام دنیا بسیار مناسب است.

رشته‌های حوزه شبکه و سیسکو و مایکروسافت از جمله مشاغل بسیار پردرآمد در دنیا هستند. ایران نیز در این زمینه رشد مناسبی داشته و از آن‌جایی که تعداد متخصصین در این حوزه بسیار اندک است، فرصت‌های شغلی بسیار مناسبی برای آن‌ها وجود دارد. افرادی که به این حوزه علاقه دارند می‌تواند با شرکت در دوره‌های آموزشی زمینه یافتن شغل مناسبی را ایجاد کنند.

چرا موسسه بازتاب علم را انتخاب کنیم؟

شما یک پروژه واقعی را در این دوره به کمک استاد خود تجربه می­کنید. فرصت رفع اشکال و تمرین دارید. مدرک معتبر دریافت می­کنید و با حرفه­ای ترین گروه اساتید یادگیری را شروع می­ کنید. و با تمام این­ها شما بعد از یادگیری و تمرین و انجام نمونه کار، فرصت ورود به دنیای کار را دارید.

«موسسه بازتاب علم» تلاش دارد تا آموزش کاملا حرفه‌ای باشد و برخلاف سایر آموزشگاه­ها  و موسسات شما را برای ورود به بازار کار آماده کند. بسیار مهم است که سرفصل‌ها طبق طرح درسی سازمان فنی و حرفه‌ای طراحی شده باشند و هم‌چنین مطابق با نیاز بازار کار باشند.

نمونه گواهینامه ها

نمونه گواهینامه داخلی بازتاب علم

نمونه گواهینامه داخلی

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

نمونه گواهینامه فنی و حرفه ای

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش سیسکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش سیسکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *